|
Бондаренко, З. Методичні аспекти навчання дискретної математики майбутніх фахівців з інформаційних технологій [Електронний ресурс] / З. Бондаренко, С. Кирилащук, Т. Кирилащук // Педагогіка безпеки. – 2018. – Т. 3, № 2. – С. 145-152.
Стаття присвячена актуальним питанням викладання дискретної математики у ЗВТО. Розглядаються методичні особливості викладання основних розділів дискретної математики: теорії множин, булевої алгебри, комбінаторики, теорії графів для студентів ІТ-спеціальностей. Дискретна математика має важливе значення для формування у студентів взаємодоповнювальних типів мислення: системно-комбінаторного та логіко-алгоритмічного. У статті розглядаються конкретні задачі, які направлені на формування системно-комбінаторного типу мислення. Формуючи такий тип мислення у студентів, можна навчати їх знаходити рішення в нових, незнайомих обставинах. У статті досліджено, що логіко-алгоритмічний тип мислення безпосередньо пов'язаний з алгоритмічною складовою навчання. Розвиток такого типу мислення у студентів дає їм можливості швидкого виділення з комплексу умов раніше знайомих і, як наслідок, - знаходження оптимального розв'язку в конкретних обставинах. |