|
Шматков, Д. Формування змісту навчання моніторингу атмосферного повітря середовища існування на засадах дидактичної редукції [Текст] / Д. Шматков, О. Шелковий // Педагогіка безпеки. – 2018. – Т. 3, № 2. – С. 160-170.
На засадах теоретичного аналізу науково-технічної та науково-методичної літератури, вивчення і узагальнення досвіду розробки методів дидактичної редукції, методів математичної статистики, а саме: ентропії, регресії та кластеризації, сформовано зміст навчання моніторингу атмосферного повітря середовища існування. Метод забезпечує науково обґрунтоване скорочення змісту навчання моніторингу атмосферного повітря середовища існування. Кластеризація об'єктів дослідження дозволяє аналізувати їх у системі «погано - задовільно - добре», а також визначати з низькою похибкою показники атмосферного повітря усіх представників кластера лише за типовими представниками, що також приводить до зменшення необхідного часу на навчання чи професійну діяльність. |