|
Березюк, О. Оптимізація міжпредметних зв'язків при формуванні компетенцій з безпеки у фахівців радіотехнічного профілю [Текст] / О. Березюк // Педагогіка безпеки. – 2018. – Т. 3, № 2. – С. 95-101.
Проведено дослідження з визначення оптимальної послідовності викладання дисциплін «Безпека життєдіяльності» та «Основи охорони праці» під час підготовки фахівців радіотехнічного профілю за критерієм міцності міжпредметних зв'язків вказаних дисциплін. Встановлено, що в різні навчальні роки послідовність викладання дисциплін «Безпека життєдіяльності» та «Основи охорони праці» під час підготовки фахівців радіотехнічного профілю у Вінницькому національному технічному університеті була різною. Встановлено, що за критерієм міцності міжпредметних зв'язків оптимальною послідовністю викладання дисциплін під час підготовки майбутніх фахівців радіотехнічного профілю є викладання спочатку безпеки життєдіяльності, а потім основ охорони праці. Визначена оптимальна послідовність вивчення курсів «Безпека життєдіяльності» та «Основи охорони праці» підтверджується визначенням безпеки життєдіяльності як дисципліни. |