|
Джеджула, О. М. Особливості навчання майбутніх технічних фахівців розв'язанню прикладних задач методами нарисної геометрії [Текст] / О. М. Джеджула // Педагогіка безпеки. – 2018. – Т. 3, № 2. – С. 89-94.
У статті розкривається потенціал нарисної геометрії для розв'язання майбутніми технічними фахівцями прикладних задач. Проведене анкетування студентів виявило, що професійна орієнтація нарисної геометрії є одним з домінуючих мотивів до її вивчення. На основі аналізу навчальної літератури зроблено висновок про недостатню кількість прикладних задач для формування мотивації до вивчення нарисної геометрії. Визначено причини недостатнього використання прикладних задач у процесі навчання нарисної геометрії. З'ясовано, що особливості створення комплексу прикладних задач з нарисної геометрії пов'язані з відсутністю у студентів перших курсів відповідних професійних знань та розвиненої просторової уяви. Сформульовано загальні вимоги до прикладних задач з нарисної геометрії. Інформаційні технології суттєво змінюють застосування засобів нарисної геометрії для розв'язання прикладних задач. Запропоновано дидактичні принципи, які корелюють з загальними підходами до створення прикладних задач. |