Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Джеджула, О. М.
    Особливості навчання майбутніх технічних фахівців розв'язанню прикладних задач методами нарисної геометрії [Текст] / О. М. Джеджула
    // Педагогіка безпеки. – 2018. – Т. 3, № 2. – С. 89-94.

   У статті розкривається потенціал нарисної геометрії для розв'язання майбутніми технічними фахівцями прикладних задач. Проведене анкетування студентів виявило, що професійна орієнтація нарисної геометрії є одним з домінуючих мотивів до її вивчення. На основі аналізу навчальної літератури зроблено висновок про недостатню кількість прикладних задач для формування мотивації до вивчення нарисної геометрії. Визначено причини недостатнього використання прикладних задач у процесі навчання нарисної геометрії. З'ясовано, що особливості створення комплексу прикладних задач з нарисної геометрії пов'язані з відсутністю у студентів перших курсів відповідних професійних знань та розвиненої просторової уяви. Сформульовано загальні вимоги до прикладних задач з нарисної геометрії. Інформаційні технології суттєво змінюють застосування засобів нарисної геометрії для розв'язання прикладних задач. Запропоновано дидактичні принципи, які корелюють з загальними підходами до створення прикладних задач.

  УДК 378:514.18


            


Є складовою частиною документа Педагогіка безпеки [Текст] = Pedagogy of security : міжнародний науковий журнал / МОН України, ВНТУ. – 2018. – Т. 3, № 2.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'