|
Гвоздій, С. П. Структурування змісту навчальних дисциплін про безпеку людини за наскрізною ідеєю безпечної життєдіяльності [Електронний ресурс] / С. П. Гвоздій // Педагогіка безпеки. – 2017. – № 2. – С. 60-70.
Запропоновані принципи добору й структурування змісту дисциплін про безпеку людини давали можливість відображення у змісті цих дисциплін ідеї безпечної життєдіяльності як сенсоутворювального чинника, виокремити ті питання, які будуть цікаві студентам, важливі для їхньої практичної діяльності та соціально актуальні. Запропоновано послідовність упорядкування змісту навчальних дисциплін про безпеку людини за наскрізною ідеєю безпечної життєдіяльності. Ідея безпечної життєдіяльності повинна відображатися у змісті навчальних дисциплін про безпеку людини як сенсоутворювальний чинник, забезпечувати наскрізність питань безпеки протягом вивчення дисциплін «Безпека життєдіяльності» та «Основи охорони праці». |