ERROR
Проведено дослідження міжпредметних зв'язків у процесі вивчення дисциплін циклу безпеки життєдіяльності майбутніми фахівцями радіотехнічного профілю. Дослідження проводились окремо в двох академічних групах з різним рівнем успішності, де студенти отримали оцінки за 100-бальною шкалою з різних дисциплін. Порівнювались результати успішності студентів при вивченні таких дисциплін: «Вища математика», «Фізика», «Правила дорожнього руху», «Екологія та основи біобезпеки та біоетики» та дисциплін циклу безпеки життєдіяльності: «Безпека життєдіяльності», «Основи охорони праці», «Цивільний захист та охорона праці в галузі», «Охорона праці в робітничій професії». Порівняння дисперсій різних вибірок виконано за критерієм Фішера. Визначення міцності міжпредметних зв'язків проведено методом кореляції. За критерієм Стьюдента доведено гіпотезу про однорідність різних вибірок та належність їх до однієї генеральної сукупності (майбутні фахівці радіотехнічного профілю) з 95-відсотковою достовірністю.
Завантажити Додати до списку
Є складовою частиною документа Педагогіка безпеки [Електронний ресурс] = Pedagogy of security : міжнародний науковий журнал / МОН України, ВНТУ. – Електрон. журн. – 2017. – № 2.
Теми документа
Статистика використання: Завантажень: 12