|
Хом'юк, В. В. Стан сформованості математичної компетентності майбутніх інженерів-машинобудівників [Текст] / В. В. Хом'юк // Педагогіка безпеки. – 2017. – № 2. – С. 35-44.
Проаналізовано стан сформованості математичної компетентності майбутніх інженерів-машинобудівників. В процесі констатувального етапу педагогічного експерименту, на діагностично-актуалізаційному етапі формування математичної компетентності здійснено апробацію критеріїв сформованості математичної компетентності, з'ясовано, що саме предметна мотивація та предметна адаптація лежать в основі мотиваційно-діяльнісного компоненту математичної компетентності. З урахуванням визначених критеріїв і показників було розроблено методики сформованості математичної компетентності майбутніх інженерів. Визначено, що уміння студентів застосовувати набуті знання у процесі розв'язування стандартних і нестандартних завдань; знаходити варіативні способи використання знань; уміння комбінувати новий спосіб діяльності з уже відомих будуть ускладнюватись низьким рівнем шкільної підготовки, крім того, висока інформативність курсу вищої математики також, накладає свій відбиток на процес формування математичної компетентності. Автором визначені рангова та кількісна оцінки: сформованості гнучкості знань з математичних дисциплін (умінь самостійного розв'язування задач різного характеру), вміння самостійно обирати математичну технологію розв'язування різних класів задач, оцінка дієвості та мобільності математичних знань. Наведено результати констатувального зрізу сформованості математичної компетентності за визначеними критеріями. |