Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Маневреність метробусів [Текст] / В. П. Сахно, В. В. Біліченко, В. М. Поляков, О. С. Омельницький
    // Вісник машинобудування та транспорту. – 2018. – № 2 (8). – С. 106-118.

   Проаналізовано переваги і недоліки системи BRT (Bus rapid transit), яка визначена як спосіб організації автобусного (або тролейбусного) сполучення, що відрізняється вищими експлуатаційними характеристиками у порівнянні зі звичайними автобусними маршрутами (швидкість, надійність, провізна здатність). Показано, що при реалізації системи BRT виникають труднощі, пов'язані, перш за все, з прокладенням траси, а саме з визначенням її ширини як на прямолінійних відрізках дороги, так і при заокругленнях, тобто з визначення траєкторії кожної ланки дво- і триланкових метробусів. Траєкторія кожної ланки метробуса визначається траєкторією її головної точки, тобто при розгляді питань кінематики повороту триланкового метробуса його можна звести до двовісного автобуса і двох одновісних причепів.

  УДК 629.113


            


Є складовою частиною документа Вісник машинобудування та транспорту [Текст] : науковий журнал / МОН України, ВНТУ. – 2018. – № 2 (8). – 131 с.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'