Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Теренко, О. О.
    Організаційно-педагогічні засади освіти дорослих у США і Канаді [Текст] / О. О. Теренко
    // Педагогіка і психологія. – 2018. – № 4. – С. 20-26.

   Обгрунтовано організаційно-педагогічні засади розвитку освіти дорослих у США і Канаді. Показано, що освіта дорослих у США і Канаді є важливою складовою неперервної освіти, вирізняється багатофункціональністю, багатоаспектністю, складністю, є динамічною і відкритою системою, яка надає можливість дорослому: свідомо формувати індивідуальну освітню траєкторію відповідно до своїх потреб, можливостей та інтересів; мобільно адаптуватися до змін; засвоювати нові соціальні ролі. Складовими структури освіти дорослих є формальна, неформальна, інформальна освіта з дещо різними компонентами кожної з них. Метою освіти дорослих у Канаді і США є неперервний гармонійний розвиток особистості через освіту протягом усього життя, збагачення її духовного світу та реалізація творчого потенціалу, покращення життя народу й економічне процвітання нації; завдання освіти дорослих-сприяти всебічній компетентній та ефективній участі людини в житті суспільства, оновленні й збагаченні знаннями і вміннями, необхідними дорослому для повноцінного виконання соціальних функцій.

  УДК 374(71+73)


            


Є складовою частиною документа Педагогіка і психологія [Текст] : вісник АПН України, науково-теоретичний та інформаційний журнал. – 2018. – № 4.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'