Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Опалюк, Т. Л.
    Дидактико-методичні матеріали для написання соціально-педагогічного есе [Текст] / Т. Л. Опалюк
    // Педагогіка і психологія. – 2018. – № 3. – С. 77-84.

   Схарактеризовано логічне, змістове наповнення та структурування процесу підготовки до написання есе через інтегрування можливостей навчальних дисциплін, спеціального курсу та самостійної роботи студентів. Досліджено, що написання соціально-педагогічного есе передбачає послідовне оволодіння основами соціально-педагогічної рефлексії, творчості в контексті профечійного навчання, а також теоретико-практичними знаннями та технологіями, що набуватиме тенденції до переходу на рівень самоосвіти, самоорганізації, саморозвитку, самодіагностики. Соціально-педагогічне есе, як дидактичний метод,-це приклад інтеграції знань з різних навчальних дисциплін, що дають змогу трактувати сутність педагогічної проблеми, враховуючи складний соціальний контент.

  УДК [378.091.33-028.21:82-4]:37.013.42


            


Є складовою частиною документа Педагогіка і психологія [Текст] : вісник АПН України, науково-теоретичний та інформаційний журнал. – 2018. – № 3.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'