|
Опалюк, Т. Л. Дидактико-методичні матеріали для написання соціально-педагогічного есе [Текст] / Т. Л. Опалюк // Педагогіка і психологія. – 2018. – № 3. – С. 77-84.
Схарактеризовано логічне, змістове наповнення та структурування процесу підготовки до написання есе через інтегрування можливостей навчальних дисциплін, спеціального курсу та самостійної роботи студентів.
Досліджено, що написання соціально-педагогічного есе передбачає послідовне оволодіння основами соціально-педагогічної рефлексії, творчості в контексті профечійного навчання, а також теоретико-практичними знаннями та технологіями, що набуватиме тенденції до переходу на рівень самоосвіти, самоорганізації, саморозвитку, самодіагностики. Соціально-педагогічне есе, як дидактичний метод,-це приклад інтеграції знань з різних навчальних дисциплін, що дають змогу трактувати сутність педагогічної проблеми, враховуючи складний соціальний контент. |