|
Швець, В. В. Вплив реклами на міську архітектуру та аналіз світового досвіду щодо її використання [Електронний ресурс] / В. В. Швець, О. В. Підгорна, М. Ю. Табачишина // Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. – 2017. – № 2. – С. 77-81.
Відмічено роль реклами в містобудівному просторі. Проведено аналіз впливу зовнішньої реклами на архітектуру міста. Проаналізовано способи обмеження зовнішньої реклами в архітектурно-історичній частині міста в закордонній практиці. Запропоновані альтернативні способи використання біг-бордів. Запропоновано енергозабезпечення біг-бордів та освітлення прилеглої до них території за допомогою розміщення сонячних батарей на експлуатованих та не експлуатованих частинах біг-борда. |