|
Столяренко, О. В. Системний і синергетичний підхід в освітньо-виховних моделях [Текст] / Ок. В. Столяренко, О. В. Столяренко // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів ІII Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 28-29 вересня 2016 року / МОНМС України, ВНТУ, Новий університет Лісабону, Люблінська політехніка. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – С. 45-48.
Доведено, що результативність створення педагогічно доцільної й ефективної виховної системи залежить від правильного вибору методологічних підходів і принципів взаємодії учасників освітнього процесу. В ній розкриті основні методологічні підходи до обґрунтування освітньо-виховної моделі формування ціннісного ставлення до людини. А саме: охарактеризовано системний, синергетичний і варіативно-модельний методологічні підходи. Вони лежать в основі моделювання освітніх систем, що базуються на гуманістичних засадах.
|