|
Бойчук, Ю. Д. Сучасні підходи щодо формування компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Ю. Д. Бойчук, М. С. Астахова // Педагогіка безпеки. – 2016. – № 1. – С. 11-19.
Проаналізовано сучасні підходи до формування компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів в системі післядипломної педагогічної освіти. Розроблено модель формування компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів в системі післядипломної педагогічної освіти, яка складається з взаємопов’язаних компонентів: концептуального, організаційно-діагностичного, змістовного, процесуального і результативного. Аналіз сучасних досліджень у післядипломній освіті з безпеки життєдіяльності вчителів показав необхідність розробки відповідної моделі, яка дає можливість вирішувати сукупність завдань з формування компетентності сучасного вчителя з безпеки життєдіяльності. |