Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Фрицюк, В. А.
    Формування мотивації професійного саморозвитку майбутніх педагогів у творчому освітньому середовищі ВНЗ [Текст] / В. А. Фрицюк
    // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2016. – № 6. – С. 107-114.

   Розкрито одну з авторських організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку: формування мотивації професійного саморозвитку майбутніх педагогів у творчому освітньому середовищі педагогічного вищого навчального закладу. В статті визначено такі стимули професійного саморозвитку майбутніх педагогів: самопізнання (усвідомлення особистої значущості безперервного професійного саморозвитку); самовизначення (інтерес до майбутньої професійної діяльності; інтерес до професійного саморозвитку); самоуправління (здатність до об’єктивної самооцінки; здатність до самостійного оволодіння новим); самореалізації (високий рівень фахових, психолого-педагогічних та спеціальних знань); самовдосконалення (високі результати в навчальній і квазіпрофесійній діяльності; оволодіння ефективними методами професійного саморозвитку).

  УДК 378.015.31.041:37.011.3-052


            


Є складовою частиною документа Вісник Вінницького політехнічного інституту [Текст] : науковий журнал / МОНУ, ВНТУ. – 2016. – № 6.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'