ERROR
Розглянуто способи організації автоматизованих лабораторних практикумів з використанням віддаленого доступу в структурі систем дистанційного навчання інженерного рівня. Обґрунтовано економічну та практичну доцільність використання вибраних апаратно-програмних засобів реалізації практикумів такого призначення. Наведені практичні результати апробації практикумів віддаленого доступу на прикладі Web-орієнтованого лабораторного стенда вивчення режимів роботи та динамічної ідентифікації термодинамічного об’єкта з розподіленими параметрами. Зроблені висновки щодо необхідності апаратної і програмної модернізації розробленого інструментального засобу.
Додати до списку
Є складовою частиною документа Вісник Вінницького політехнічного інституту [Текст] : науковий журнал / МОНМСУ, ВНТУ. – 2015. – № 5.
Теми документа