Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Імран, А. М.
    Вплив чинників ціни та доступності на ставлення молодих споживачів до підробок та намір їх придбати(за даними пакистанського ринку мобільних телефонів) [Текст] / А. М. Імран, Р. Мухаммад, С. Фавад
    // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 4. – С. 406-414.

   У сатті проведено оцінювання впливу низької ціни та доступності товару на ставлення молодих споживачів до відвертих підробок (т. зв. лжебрендів) на ринку мобільних телефонів та наміри їх придбати.

  УДК 338.5


            


Є складовою частиною документа Актуальні проблеми економіки [Текст]. – 2012. – № 4.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'