Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
У050я73
П 91          Пушкарь, М. С.
    Основы маркетинга [Текст] / М. С. Пушкарь, В. А. Пинхасик. – Тернополь, 1992. – 79с. – 10000.

   В книге рассмотрены основные направления маркетинговых исследований, комплесно характеризующих рынок, товар, сбытовую деятельность, рекламу, формирование имиджа предприятия.Книга предназначена в качестве учебного пособия для студентов высших и средних специальных заведений, изучающих маркетинг.

  ББК У050я73


            



Примірники
Місце збереження Кількість В наявностi
301 - від. книгозберігання 1 1
403- ч/з суспільн. і гуманітар. 2 2


Теми документа


Статистика використання: Видач: 0





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'