|
Мокін, Б. І. Математичні моделі руху транспортних засобів, оптимальні за критерієм мінімуму витрат енергії, з урахуванням рельєфу [Текст] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. – 2007. – № 3. – С. 38-43.
Поставлена і розв'язана варіаційна задача оптимізації руху трамвая між двома сусідніми зупинками за критерієм мінімуму витрат електроенергії в якірних колах приводних електродвигунів. Запропоновано метод, на основі якого побудовані математичні моделі, що характеризують оптимальний рух трамвая на місцевості із змінним рельєфом і який може бути використаний для пошуку моделей оптимального руху іншого класу транспортних засобів, наприклад, автомобілів. |