Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
маркетинг інноваційний, маркетинг инновационный
Документи:
- Вербицька, Г. Л. Особливості маркетингової підтримки інновацій вітчизняних промислових підприємств в умовах міжнародних економічних відносин [Текст] / Г. Л. Вербицька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Логістика / МОН України. – Львів : НУ "Львівська політехніка", 2016. – № 846. – С. 36-41.
- Прокопенко, О. В. Типи споживчого вибору в маркетингу екологічних інновацій [Текст] / О. В. Прокопенко // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 2. – С. 109-116.
- Сахаров, В. Є. Тлумачення, застосування і розвиток понятійного апарату: маркетинг інновацій та інноваційний маркетинг [Текст] / В. Є. Сахаров, Ю. С. Мілютіна // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 5. – С. 122-129.
- Маркетинг технічних інновацій [Текст] : навчальний посібник / М. К. Сукач, І. В. Ніколенко, Г. О. Оборський [та ін.]. – К. : Ліра-К, 2013. – 414 с. – ISBN 978-966-2609-07-3 : 95,00 грн.
- Маркетинг технічних інновацій [Текст] : навчальний посібник / М. К. Сукач, І. В. Ніколенко, Г. О. Оборський [та ін.]. – Київ : Ліра-К, 2015. – 414 с. – ISBN 978-966-2609-07-3 : 180,00 грн.
- Маркетинг технічних інновацій [Текст] : навчальний посібник / М. К. Сукач, І. В. Ніколенко, Г. О. Оборський [та ін.]. – Київ : Ліра-К, 2016. – 414 с. – ISBN 978-966-2609-07-3 : 230,00 грн.
- Підприємництво і торгівля [Текст] : навчальний посібник / ЛНТУ ; під заг. ред. Л. Л. Ковальської і І. В. Кривов'язюка. – Київ : Кондор, 2018. – 620 с. – ISBN 978-617-7582-65-5 : 520,00 грн.
|