Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
інтернет-реклама, интернет-реклама
Документи:
- Дубовик, О. В. Концептуальні засади Інтернет-реклами торговельного підприємства [Текст] / О. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 11. – С. 71-76.
- Кожухівська, Р. Б. Цілі маркетингових комунікацій і використання Інтернет-реклами [Текст] / Р. Б. Кожухівська // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 7. – С. 120-126.
- Новаківський, І. І. Оцінювання ефективності INTERNET-реклами [Текст] / І. І. Новаківський, Л. С. Любомудрова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / МОН України ; НУ "Львівська політехніка". – Львів : Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 175-182.
- Харченко, К. Проблема оподаткування реклами як об'єкта права інтелектуальної власності в Інтернеті [Текст] / К. Харченко // Інтелектуальна власність. – 2009. – № 8. – С. 29-32.
- Шеванюк, Д. В. Удосконаленняекламної кампанії підприємства інтернет-технологій [Текст] / Д. В. Шеванюк // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 1896-1898.
|