Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
Штовба О. В.
Документи:
- Ротштейн, О. П. Вибір проекту створення бренду за допомогою нечітких парних порівнянь [Текст] / О. П. Ротштейн, С. Д. Штовба, О. В. Штовба // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. – 2005. – № 2. – С. 13-21.
- Штовба, О. В. Брендингові дослідження в XXI столітті: бібліометричний аналіз [Текст] / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – № 2. – С. 43-51.
- Штовба, О. В. Брендингові дослідження в XXI столітті: бібліометричний аналіз [Електронний ресурс] / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – № 2. – С. 43-51.
- Штовба, О. В. Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу [Текст] / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2012. – № 6. – С. 88-90.
- Штовба, О. В. Класифікація товарних брендів [Текст] / О. В. Штовба // Вісник ВПІ. – 2005. – № 4. – С. 25-33.
- Штовба, О. В. Маркетинг наукових журналів [Текст] / О. В. Штовба // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 2001-2004.
- Штовба, О. В. Нечітка модель конкурентоспроможності марочного товару [Текст] / О. В. Штовба // Вісник ВПІ. – 2005. – № 2. – С. 33-39.
- Штовба, О. В. Нечіткі технології в бренд-менеджменті [Текст] / О. В. Штовба // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2017), 15-24 березня 2017 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2017. – Т. 3. – С. 2512-2517.
- Штовба, О. В. Товарний брендинг у маркетинзі та комунікативному менеджменті [Текст] : навчальний посібник / О. В. Штовба ; ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2014. – 92 с. – 19,15 грн.
- Штовба, О. В. Якість продукції як засіб підвищення престижу підприємства [Текст] / О. В. Штовба, Д. Е. Пантоха // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні : 1 березня 2013 р. / МОНМС України, ВМР, ВНТУ, БГЄУ. – Вінниця : ВНТУ, 2013. – С. 363-365.
- Штовба, О. В. Глобальні бренди в наукових дослідженнях: тенденції останнього десятиріччя [Електронний ресурс] / О. В. Штовба, С. Д. Штовба // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. – 2019. – № 4. – С. 1-9.
- Штовба, О. В. Оптимізація розташування зовнішньої реклами за жадібним алгоритмом [Текст] / О. В. Штовба, С. Д. Штовба // Контроль і управління в складних системах (КУСС-2012) : XI Міжнародна конференція : тези доповідей, Вінниця, 9-11 жовтня 2012 року / ВНТУ, ХНУРЕ, Грузинський технічний ун-т. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – С. 264-265.
- Штовба, О. Ефективний алгоритм вибору оптимальних місць розміщення зовнішньої реклами [Текст] / О. Штовба, С. Штовба // Інформаційні технології та безпека інформаційно-комунікаційних систем : збірник наукових праць міжнародної науково-технічної Інтернет-конференції, м. Вінниця, 12 - 19 березня 2012 р. / ВНТУ, НУ "Львівська політехніка". – Вінниця : Вінницький обласний ін-т післядипломної освіти педагогічних працівників, 2012. – С. 300-305.
- Штовба, С. Д. Sh-індекс - нова дробова модифікація індексу Хірша [Електронний ресурс] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. – 2011. – № 3. – С. 1-5.
- Штовба, С. Д. Аналіз наукометричних індикаторів для оцінювання здобутків вченого [Текст] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2016. – № 1. – С. 115-123.
- Штовба, С. Д. Аналіз наукометричних індикаторів для оцінювання здобутків вченого [Електронний ресурс] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2016. – № 1. – С. 115-123.
- Штовба, С. Д. Застосування принципів сітьового маркетингу для оцінювання дифузії наукових знань [Текст] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2012. – № 2. – С. 45-48.
- Штовба, С. Д. Ідентифікація взаємозв'язку корупції та тіньової економіки в європейських країнах в 2003-2012 роках [Текст] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2013. – № 4. – С. 63-68.
- Штовба, С. Д. Ідентифікація залежностей за допомогою гібридних нечітких моделей [Текст] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба, В. В. Мазуренко // Контроль і управління в складних системах (КУСС-2012) : XI Міжнародна конференція : тези доповідей, Вінниця, 9-11 жовтня 2012 року / ВНТУ, ХНУРЕ, Грузинський технічний ун-т. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – С. 238.
- Штовба, С. Д. Критерії точності та компактності для оцінювання якості нечітких баз знань у задачах ідентифікації [Електронний ресурс] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба, О. Д. Панкевич // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. – 2012. – № 4. – С. 1-8.
- Штовба, С. Д. Генетична оптимізація розміщення зовнішньої реклами торгових марок [Текст] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба, А. А. Яковенко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2011. – № 2. – С. 134-138.
- Вплив синтаксичних зв'язків у реченнях на якість ідентифікації токсичних коментарів в соціальній мережі [Електронний ресурс] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба, О. В. Яхимович, М. В. Петричко // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. – 2019. – № 4. – С. 1-8.
- Методичні вказівки до виконання бакалаврської дипломної роботи для студентів напряму підготовки 6.030601 - "Менеджмент" [Текст] / ВНТУ ; уклад.: Н. П. Карачина, Л, М. Несен, О. В. Штовба. – Вінниця : ВНТУ, 2014. – 44 с. – 9,67 грн.
- Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Управління персоналом" для студентів спеціальностей 051 "Економіка" та 075 "Маркетинг" денної та заочної форм навчання [Текст] / ВНТУ ; уклад.: О. А. Сметанюк, Н. П. Карачина, О. В. Штовба. – Вінниця : ВНТУ, 2021. – 36 с. – 46,10 грн.
|