Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
Класифікатори
фактор
фактор психологічний, фактор психологический
Документи:
Ратушняк, О. Г.
Формування маркетингової цінової політики підприємства з врахуванням психологічних ефектів сприйняття ціни [Текст] / О. Г. Ратушняк, Л. Д. Глущенко // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 91-98. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.91.98.
Ратушняк, О. Г.
Формування маркетингової цінової політики підприємства з врахуванням психологічних ефектів сприйняття ціни [Електронний ресурс] / О. Г. Ратушняк, Л. Д. Глущенко // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 91-98. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.91.98.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'