Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
просування товару
Документи:
- Горбаль, Н. І. Просування товарів на міжнародні ринки [Текст] / Н. І. Горбаль, О. В. Гошовська, Г. І. Садловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : збірник наукових праць / МОН України. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2016. – № 851. – С. 55-61.
- Жук, О. Сучасні ефективні маркетингові інструменти просування [Текст] / О. Жук // Proceedings Of the XII International Scientific-Practical Conference Internet-Education-Science - 2020, 26-29 May 2020 : dedicated to the 25-th anniversary of the Computer Science Department / Vinnytsia national technical university, Baku state university, Technical university Varna. – Vinnitsia : VNTU, 2020. – С. 190-191.
- Закрижевська, І. В. Методичний підхід до формування маркетингової стратегії просування продукції на нові ринки [Текст] / І. В. Закрижевська, Т. І. Каткова, В. Л. Карпенко // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 4. – С. 160-172. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.4.160.172.
- Закрижевська, І. В. Методичний підхід до формування маркетингової стратегії просування продукції на нові ринки [Електронний ресурс] / І. В. Закрижевська, Т. І. Каткова, В. Л. Карпенко // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 4. – С. 160-172. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.4.160.172.
|