Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
Класифікатори
контент
контент-маркетинг
Документи:
Паздерська, Р. С.
Визначення контенту та стратегій підвищення його ефективності у віртуальних спільнотах [Електронний ресурс] / Р. С. Паздерська, О. В. Марковець // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2021. – № 3. – С. 69-77. – DOI: https://doi.org/10.31649/1997-9266-2021-156-3-69-77.
Паздерська, Р. С.
Визначення контенту та стратегій підвищення його ефективності у віртуальних спільнотах [Текст] / Р. С. Паздерська, О. В. Марковець // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2021. – № 3. – С. 69-77. – DOI: https://doi.org/10.31649/1997-9266-2021-156-3-69-77.
Угольков, Є. О.
Світові тенденції використання інструментів інтернет-маркетингу [Текст] / Є. О. Угольков // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління : збірник наукових праць / МОН України. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2017. – № 873. – С. 97-104.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'