Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
Класифікатори
аудиторія, аудитория
аудиторія цільова
Документи:
Василенко, В.
Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти [Текст] / В. Василенко // Вісник Книжкової палати. – 2019. – № 10. – С. 25-29.
Горбаль, Н. І.
Особливості дитячого маркетингу [Текст] / Н. І. Горбаль, О. В. Гошовська, В. Т. Шелест // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку / МОН України,. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2016. – № 858. – С. 101-107.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'