Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
стратегія маркетингу
Документи:
- Брусенцева, М. В. Встановлення сутності поняття "маркетингова стратегія окремого виду бізнесу" [Текст] / М. В. Брусенцева // Економіка транспортного комплексу : збірник наукових праць / МОН України, ХНАДУ. – Харків : ХНАДУ, 2018. – Вип. 31. – С. 122-132.
- Давидова, Л. Вплив стратегії і технологій маркетингу на вибір організаційної структури університетського видавництва [Текст] / Л. Давидова // Вісник Книжкової палати. – 2016. – № 12. – С. 14-16.
- Закрижевська, І. В. Методичний підхід до формування маркетингової стратегії просування продукції на нові ринки [Текст] / І. В. Закрижевська, Т. І. Каткова, В. Л. Карпенко // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 4. – С. 160-172. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.4.160.172.
- Закрижевська, І. В. Методичний підхід до формування маркетингової стратегії просування продукції на нові ринки [Електронний ресурс] / І. В. Закрижевська, Т. І. Каткова, В. Л. Карпенко // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 4. – С. 160-172. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.4.160.172.
|