Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
маркетинг території, маркетинг территории
Документи:
- Денисенко, Н. О. Напрямки використання сучасних інструментів маркетингу в урбан-аналізі [Текст] / Н. О. Денисенко, Р. В. Варчук // Містобудування та територіальне планування : науково-технічний збірник / МОН України, КНУБА. – Київ : КНУБА, 2018. – Вип. № 67. – С. 148-155.
- Ілляшенко, С. М. "Зелений" туризм як один з напрямів сталого розвитку регіону [Текст] / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко, В. О. Щербаченко // Економіка України. – 2013. – № 8. – С. 33-39.
- Макаренко, М. В. Імідж регіону як головний чинник його конкурентоспроможності [Текст] / М. В. Макаренко // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 2. – С. 160-187.
- Олексюк, Г. В. Маркетингова стратегія як інструмент реалізації стратегічного плану розвитку територіальних громад [Текст] / Г. В. Олексюк, Й. Я. Хром'як, Н. М. Попадинець // Економіка України. – 2022. – № 7. – С. 67-88.
- Романова, Л. В. Теоретичні підходи до маркетингу сільських територій [Текст] / Л. В. Романова // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – № 10. – С. 249-260.
|