Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
фахівець інженерно-технічного напрямку
Документи:
- Adler, O. Model of formation of economic competences of specialists in technical specialties in the conditions of European integration [Текст] / O. Adler, I. Prychepa, L. Ruda // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – P. 106-117. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.106.117.
- Adler, O. Model of formation of economic competences of specialists in technical specialties in the conditions of European integration [Електронний ресурс] / O. Adler, I. Prychepa, L. Ruda // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – P. 106-117. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.106.117.
- Айстраханов, Д. Д. Математичні моделі професійної компетентності майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / Д. Д. Айстраханов // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2014. – № 3. – С. 136-140.
- Айстраханов, Д. Д. Математичні моделі професійної компетентності майбутнього фахівця [Текст] / Д. Д. Айстраханов // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2014. – № 3. – С. 136-140.
- Булига, Ю. В. Професійна підготовка майбутніх фахівців інженерних спеціальностей у контексті дуальної форми здобуття вищої освіти [Текст] / Ю. В. Булига, О. М. Косарук // Збірник тез доповідей II-ї Міжнар. наук.-техн. конф. "Перспективи розвитку машинобудування та транспорту - 2021", 13-15 трав. 2021 р. / ВНТУ, ДУК, ДДМА. – Вінниця, 2021. – С. 502-503.
- Глуховська, Н. Актуальні проблеми імплементації курсу ECDL у системі підготовки майбутніх фахівців [Текст] / Н. Глуховська // Вища школа. – 2012. – № 10. – С. 27-32.
- Гречановська, О. Асертивність як складова конфліктологічної культури майбутніх фахівців технічних спеціальностей [Текст] / О. Гречановська // Педагогіка безпеки. – 2019. – Т. 4, № 1. – С. 66-71.
- Гречановська, О. Асертивність як складова конфліктологічної культури майбутніх фахівців технічних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. Гречановська // Педагогіка безпеки. – 2019. – Т. 4, № 1. – С. 66-71.
- Дембіцька, С. Формування педагогічної культури фахівців інженерних спеціальностей [Електронний ресурс] / С. Дембіцька, І. Кобилянська // Педагогіка безпеки. – 2018. – Т. 3, № 1. – С. 51-56.
- Дембіцька, С. Формування педагогічної культури фахівців інженерних спеціальностей [Текст] / С. Дембіцька, І. Кобилянська // Педагогіка безпеки. – 2018. – Т 3, № 1. – С. 51-56.
- Загірняк, М. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці фахівців технічних спеціальностей [Текст] / М. Загірняк, О. Чорний // Вища школа. – 2013. – № 1. – С. 7.
- Коляда, М. Г. Критерії та рівні ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців сфери інформаційної безпеки [Текст] / М. Г. Коляда // Нові технології навчання : науково-методичний збірник / МОНМС України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : Наук. метод. центр вищої освіти, 2011. – Вип. 68. – С. 37-43.
- Косарук, О. М. Особливості підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей в умовах соціального партнерства [Текст] / О. М. Косарук // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів ІII Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 28-29 вересня 2016 року / МОНМС України, ВНТУ, Новий університет Лісабону, Люблінська політехніка. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – С. 83-85.
- Соловйов, В. І. Формування фахової компетентності молодших спеціалістів радіотехнічного профілю як проблема педагогічної науки і практики [Текст] / В. І. Соловйов // Нові технології навчання : науково-методичний збірник / МОНМС України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : Наук. метод. центр вищої освіти, 2011. – Вип. 68. – С. 14-17.
- Хом'юк, І. В. Модельний підхід як складова системи формування професійної мобільності майбутніх інженерів-машинобудівників [Текст] / І. В. Хом'юк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2012. – № 5. – С. 130-135.
- Ципко, В. В. Вектори впливу гуманістичних цінностей на розвиток особистості майбутніх фахівців інженерно-технічного напряму [Текст] / В. В. Ципко // Проблеми освіти : науково-методичний збірник / МОНМС України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : НМЦ ВО МОН України, 2011. – Вип. 67. – С. 75-81.
|