Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
Класифікатори
якість, качество
якість обслуговування клієнтів
Документи:
Матвейко, І.
Якість обслуговування користувачів в контексті комфортності бібліотечного простору: результати соціологічного дослідження [Текст] / І. Матвейко, Н. Бобиляк // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. – 2021. – № 1. – С. 5-8.
Аналіз підходів до визначення впливу неполадок елементів мережі доступу на якість обслуговування клієнтів [Текст] / С. Ф. Теленик, О. І. Ролік, М. В. Ясочка, К. О. Голоднов // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2011. – № 3. – С. 69-83.
Швидкий алгоритм визначення впливу неполадок елементів мережі доступу на якість обслуговування клієнтів [Текст] / С. Ф. Теленик, О. І. Ролік, М. В. Ясочка, Д. В. Малюгін // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. – 2010. – № 2. – С. 51-62.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'