Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
психологія у ВНЗ
Документи:
- Болтівець, С. І. Концептуальні засади та психофізіологічний апаратурний інструментарій ефективного застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах [Текст] / С. І. Болтівець // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – № 12. – С. 72-77.
- Дьяков, С. И. Факторы субъектности в стрессоустойчивости будущего специалиста [Текст] / С. И. Дьяков // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – № 4. – С. 19-23.
- Когут, О. О. Дослідження особливостей "професійної спрямованості" майбутніх програмістів та психологічний супровід у процесі їхнього навчання [Текст] / О. О. Когут // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – № 9. – С. 56-63.
- Косарєва, Л. В. Причини неуспішної адаптації першокурсників: проблеми та шляхи їх вирішення [Текст] / Л. В. Косарєва // Гуманізм та освіта : збірник матеріалів X міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 14 - 16 вересня 2010 : присвячена 200-річчю від Дня народження М. І. Пирогова та 50-річчю ВНТУ / МОН України, НАПН України, ВНТУ, Новий університет Лісабону. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2010. – С. 493-497.
- Мірошниченко, К. В. Гуманістичний потенціал практичної педагогіки та психології [Текст] / К. В. Мірошниченко // Гуманізм та освіта : збірник матеріалів X міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 14 - 16 вересня 2010 : присвячена 200-річчю від Дня народження М. І. Пирогова та 50-річчю ВНТУ / МОН України, НАПН України, ВНТУ, Новий університет Лісабону. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2010. – С. 293-297.
- Радчук, Г. К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційної форми навчання студентів (на прикладі курсу "Сімейне виховання") [Текст] / Г. К. Радчук // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – № 12. – С. 5-17.
- Разина, Т. В. Самосознание мотивации научной деятельности студентов вузов [Текст] / Т. В. Разина // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – № 5. – С. 62-67.
- Фальова, О. Є. Особливості особистості студентів ВНЗ: динаміка від курсу до курсу та зв'язок зі спеціальністю (на допомогу практичному психологу) [Текст] / О. Є. Фальова, Є. В. Заїка // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – № 6. – С. 69-76.
- Циганчук, Т. В. Динаміка переживання стресу у студентів, які навчаються за різними системами навчання [Текст] / Т. В. Циганчук // Практична психологія та соціальна робота. – 2010. – № 10. – С. 25-33.
- Циганчук, Т. В. Динаміка суб'єктивних переживань у студентів ВНЗ в стресових ситуаціях [Текст] / Т. В. Циганчук // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – № 1. – С. 50-60.
- Чайкіна, Н. О. Моніторинг якості підготовки фахівців у системі вищої освіти [Текст] / Н. О. Чайкіна // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – № 5. – С. 46-52.
- Педагогічний практикум: методичні вказівки до виконання самостійної роботи з дисципліни "Педагогіка, психологія та методика викладання у вищій школі" для здобувачів освітнього ступеня "Магістр" усіх спеціальностей [Електронний ресурс] / ВНТУ ; уклад. О. Б. Залюбівська. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2019.
- Педагогічний практикум: методичні вказівки до виконання самостійної роботи з дисципліни "Педагогіка, психологія та методика викладання у вищій школі" для здобувачів освітнього ступеня "Магістр" усіх спеціальностей [Текст] / ВНТУ ; уклад. О. Б. Залюбівська. – Вінниця : ВНТУ, 2019. – 51 с. – 41,90 грн.
|