Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
Національна рамка кваліфікацій
Документи:
- Вітренко, Ю. Взаємозв'язок освіти та зайнятості населення України в умовах ринкової економіки: пошук узгодженості [Текст] / Ю. Вітренко // Вища школа. – 2013. – № 3. – С. 7-18.
- Голубенко, О. Національна рамка кваліфікацій у контексті європейських перетворень освітнього простору [Текст] / О. Голубенко, Т. Морозова // Вища школа. – 2009. – № 3. – С. 44-56.
- Загірняк, М. В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО [Текст] / М. В. Загірняк, В. В. Костін // Педагогіка і психологія. – 2013. – № 1. – С. 28-36.
- Зіньковський, Ю. Новий етап взаємодії системи освіти та ринку праці [Текст] / Ю. Зіньковський // Вища школа. – 2012. – № 3. – С. 39-50.
- Лебідь, Є. Концепція національної системи кваліфікацій в Україні та світі [Текст] / Є. Лебідь // Наука і суспільство. – 2009. – № 11-12. – С. 14-17.
- Луговий, В. Концептуальні засади розроблення національної рамки кваліфікацій [Текст] / В. Луговий // Вища школа. – 2010. – № 9. – С. 15-24.
- Луговий, В. І. Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід'ємна складова кваліфікацій [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. – 2018. – № 1. – С. 5-19.
- Луговий, В. І. Особливості стандартизації професійної невищої і вищої освіти: теоретико-методологічний аспект [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. – 2017. – № 1. – С. 5-20.
- Панасевич, Д. Деякі методологічні та практичні підходи до складання переліку спеціальностей фахівців з вищою освітою [Текст] / Д. Панасевич // Вища школа. – 2014. – № 7. – С. 13-36.
- Панасевич, Д. Ще раз про кваліфікацію фахівців з вищою освітою [Текст] / Д. Панасевич // Вища школа. – 2014. – № 3-4. – С. 38-50.
- Панасевич, Д. Зв'язок вищої освіти з виробництвом - крок до підвищення якості підготовки фахівців [Текст] / Д. Панасевич, А. Солоденко // Вища школа. – 2013. – № 10. – С. 39-44.
- Рашкевич, Ю. М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікації і 3-го циклу навчання [Текст] / Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук // Педагогіка і психологія. – 2013. – № 1. – С. 36-42.
- Суліма, Є. Невідкладні завдання системи вищої освіти на новому етапі Болонського процесу [Текст] / Є. Суліма // Вища школа. – 2010. – № 11. – С. 5-13.
- Сухарніков, Ю. Диверсифікація вищої освіти в контексті розробки Національної рамки кваліфікацій України [Текст] / Ю. Сухарніков // Вища школа. – 2009. – № 3. – С. 26-43.
- Сухарніков, Ю. Концептуальні підстави розробки і впровадження Національної рамки (академічних) кваліфікацій України [Текст] / Ю. Сухарніков // Вища школа. – 2012. – № 3. – С. 16-38.
- Сухарніков, Ю. Методологічні засади перебудови й осучаснення вищої освіти України [Текст] / Ю. Сухарніков // Вища школа. – 2015. – № 11-12. – С. 35-61.
- Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО [Текст] / І. М. Чорноморець // Педагогіка і психологія. – 2013. – № 1. – С. 42-49.
- Шулікін, Д. Пріоритети року [Текст] : [розвиток освітньої галузі в 2019 р.] / Д. Шулікін // Освіта України. – 2019. – 21 січня (№ 1-2). – С. 5.
- Запровадження та використання болонських інструментів прозорості в європейському просторі вищої освіти / Ю. Бобало [та ін.] [Текст] // Вища школа. – 2014. – № 1. – С. 19-31.
- Оновлена і вдосконалена [Текст] // Освіта України. – 2020. – 6 липня (№ 26). – С. 2.
- Розбудова системи кваліфікацій [Текст] // Освіта України. – 2020. – 2 листопада (№ 43). – С. 2.
- Стратегія та сучасні тенденції розвитку університетської освіти України в контексті європейського простору вищої освіти [Текст] // Освіта і управління. – 2010. – Т. 13, № 1. – С. 45-51.
|