Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
освіта педагогічна
Документи:
- Донець, В. Проблема підготовки майбутніх фахівців педагогічних спеціальностей до роботи в умовах інклюзії [Електронний ресурс] / В. Донець // Педагогіка безпеки. – 2019. – Т. 4, № 2. – С. 160-165.
- Донець, В. Проблема підготовки майбутніх фахівців педагогічних спеціальностей до роботи в умовах інклюзії [Текст] / В. Донець // Педагогіка безпеки. – 2019. – Т. 4, № 2. – С. 160-165.
- Курок, В. П. Історична складова професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / В. П. Курок, Б. О. Шевель // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2013. – № 6. – С. 108-110.
- Лавріненко, О. А. Педагогічна майстерність у педвузах України 40-50-х років ХХ століття: історія, досвід, уроки [Текст] / О. А. Лавріненко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2010. – № 6. – С. 119-125.
- Луговий, В. Системна модернізація педагогічної і науково-педагогічної освіти - необхідна умова забезпечення освітньої якості [Текст] / В. Луговий // Вища освіта України. – 2009. – № 1. – С. 20-26.
- Масич, В. В. Бесіда як один з головних методів гуманізації навчання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова [Текст] / В. В. Масич // Гуманізм та освіта : збірник матеріалів X міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 14 - 16 вересня 2010 : присвячена 200-річчю від Дня народження М. І. Пирогова та 50-річчю ВНТУ / МОН України, НАПН України, ВНТУ, Новий університет Лісабону. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2010. – С. 33-34.
- Оршанський, Л. В. Умови якісного функціонування системи професійної підготовки вчителя [Текст] / Л. В. Оршанський // Гуманізм та освіта : збірник матеріалів X міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 14 - 16 вересня 2010 : присвячена 200-річчю від Дня народження М. І. Пирогова та 50-річчю ВНТУ / МОН України, НАПН України, ВНТУ, Новий університет Лісабону. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2010. – С. 26-29.
- Потапюк, Л. М. Жіночий рух та освіта на Західній Україні: історико-педагогічний аспект [Текст] / Л. М. Потапюк // Гуманізм та освіта : збірник матеріалів X міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 14 - 16 вересня 2010 : присвячена 200-річчю від Дня народження М. І. Пирогова та 50-річчю ВНТУ / МОН України, НАПН України, ВНТУ, Новий університет Лісабону. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2010. – С. 363-368.
- Тарутіна, З. Значення природознавчої основи психолого-педагогічної складової сучасної вищої освіти [Текст] / З. Тарутіна // Вища освіта України. – 2014. – № 1. – С. 79-84.
- Усик, С. Сомоосвіта педагога - запорука педагогічної творчості [Текст] / С. Усик, Л. Богданович // Безпека життєдіяльності. – 2018. – № 8. – С. 21.
- Фокшек, А. В. Суб'єкт-суб'єктне управління педагогічним процесом як засіб гуманізації вищої освіти [Текст] / А. В. Фокшек // Гуманізм та освіта : збірник матеріалів X міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 14 - 16 вересня 2010 : присвячена 200-річчю від Дня народження М. І. Пирогова та 50-річчю ВНТУ / МОН України, НАПН України, ВНТУ, Новий університет Лісабону. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2010. – С. 247-251.
- Чорноморець, І. Стандарти фахової підготовки педагогічних працівників у системі багаторівневої вищої педагогічної освіти : напрями вдосконалення [Текст] / І. Чорноморець // Вища школа. – 2010. – № 11. – С. 57-65.
- Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО [Текст] / І. М. Чорноморець // Педагогіка і психологія. – 2013. – № 1. – С. 42-49.
- Вища і середня педагогічна освіта [Текст] : Республ. науково-методичний збірник. Вип. 15 / М-во народної освіти Украіни. – К. : Вища шк., 1991. – 119 с.
|