Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
рівень освітньо-кваліфікаційний
Документи:
- Артамощенко, В. С. Методологічний аспект формування професійної кваліфікації офіцерів сил оборони на шляху впровадження нових рівнів військової освіти [Текст] / В. С. Артамощенко // Наука і оборона. – 2021. – № 2. – С. 34-41.
- Голубенко, О. Національна рамка кваліфікацій у контексті європейських перетворень освітнього простору [Текст] / О. Голубенко, Т. Морозова // Вища школа. – 2009. – № 3. – С. 44-56.
- Зіньковський, Ю. Новий етап взаємодії системи освіти та ринку праці [Текст] / Ю. Зіньковський // Вища школа. – 2012. – № 3. – С. 39-50.
- Кліменко, В. Структура навчального плану і фаховий рівень випускника технічного університету [Текст] / В. Кліменко // Вища школа. – 2015. – № 1. – С. 54-65.
- Ковтун, О. Освітні рівні вищої школи [Текст] / О. Ковтун // Проблеми та технології підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації в умовах інноваційного розвитку суспільства (ПНК-2013) : матеріали Міжнародної Інтернет-конференції, 2 - 4 квітня 2013 року / НАН України, НАПН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2013. – С. 100-104.
- Лебідь, Є. Концепція національної системи кваліфікацій в Україні та світі [Текст] / Є. Лебідь // Наука і суспільство. – 2009. – № 11-12. – С. 14-17.
- Луговий, В. І. Зв'язок складності та самостійності в освіті [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. – 2013. – № 4. – С. 50-58.
- Луговий, В. І. Особливості стандартизації професійної невищої і вищої освіти: теоретико-методологічний аспект [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. – 2017. – № 1. – С. 5-20.
- Лук'яненко, І. А. Сучасні підходи до викладання курсу "Психофізіологія" у вищих навчальних закладах [Текст] / І. А. Лук'яненко // Проблеми освіти : науково-методичний збірник / МОНМС України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : НМЦ ВО МОН України, 2011. – Вип. 67. – С. 42-46.
- Мікульонок, І. Про професійно-кваліфікаційні вимоги до посад науково-педагогічних працівників ВНЗ [Текст] / І. Мікульонок // Вища школа. – 2013. – № 12. – С. 15-22.
- Модестова, Т. Самостійна робота як складова педагогічної підготовки студентів магістратури [Текст] / Т. Модестова // Вища школа. – 2012. – № 2. – С. 80-86.
- Математична модель прогнозу рівня кваліфікації, яку отримає кожний студент в результаті освоєння робітничої професії (Частина 1: Формалізація, структуризація і параметризація задачі) [Текст] / О. Б. Мокін, О. М. Мензул, В. М. Мізерний, Б. І. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2012. – № 5. – С. 125-129.
- Панасевич, Д. Новий закон України "Про вищу освіту", або навіщо п'яте колесо до воза ? [Текст] / Д. Панасевич // Вища школа. – 2015. – № 6. – С. 20-36.
- Панасевич, Д. Новий підхід до формування структури та змісту переліку напрямів підготовки і спеціальностей бакалаврів [Текст] / Д. Панасевич // Вища школа. – 2011. – № 9. – С. 72-82.
- Панасевич, Д. Б. Аналіз нормативно-правового забезпечення визначення кваліфікації фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр інженерно-технічних напрямків підготовки [Текст] / Д. Б. Панасевич // Проблеми освіти. – 2008. – вип. 55. – С. 13-20.
- Панасевич, Д. Б. Аналіз структури та змісту Переліку-2006 [Текст] / Д. Б. Панасевич // Проблеми освіти. – 2008. – Вип. 57. – С. 3-11.
- Петровська, Ю. Р. Методика наукових досліджень студентів вищих навчальних закладів [Текст] / Ю. Р. Петровська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія "Архітектура". – 2022. – Vol. 4, № 1. – С.119-127.
- Храбан, А. А. Сучасні підходи до формування освітньо-кваліфікаційних характеристик [Текст] / А. А. Храбан // Вісник ВПІ. – 2002. – № 1. – С. 76-79.
- МОН впроваджує експеримент - педагогів у ВНЗ готуватимуть за інноваційними технологіями [Текст] // Вища школа. – 2010. – № 3-4. – С. 3-4.
- Оновлена і вдосконалена [Текст] // Освіта України. – 2020. – 6 липня (№ 26). – С. 2.
|