Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
Класифікатори
С
система маркетингова інформаційна
Документи:
Левикін, В. М.
Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем [Текст] / В. М. Левикін, О. П. Костенко, О. В. Петріченко // Математичні машини і системи. – 2012. – № 4. – С. 84-93.
Левикін, В. М.
Розробка моделей просторово-траєкторного підходу до моделювання процесу проектування маркетингових інформаційних систем [Текст] / В. М. Левикін, О. П. Костенко, В. В. Хміль-Чуприна // Математичні машини і системи. – 2012. – № 2. – С. 126-135.
Матвійчук-Соскіна, Н. О.
Аналіз сучасних підходів до створення маркетингових інформаційних систем [Текст] / Н. О. Матвійчук-Соскіна // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 8. – С. 266-272.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'