Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
досвід зарубіжний, опыт зарубежный
Документи:
- Cartwright, D. Group Dynamics [Текст] : Research and Theory / D. Cartwright, A. Zander. – Third Edition. – New York : Harper & Row, Publishers, 1968. – 580s.
- Агачі, Пауль Шербан Проблеми сумісництва в університеті Бабеш-Больяй (Румунія) [Текст] / П. Ш. Агачі // Вища школа. – 2007. – № 5. – 88-94.
- Адаменко, М. Управління бібліотечними проєктами: теоретичний та практичний аспекти (за матеріалами закордонних інтернет-джерел) [Текст] / М. Адаменко // Бібліотечна планета. – 2022. – № 1 (95). – С. 18-21.
- Поводження з відпрацьованими мастилами. Досвід зарубіжних країн та українські розробки [Текст] / В. В. Алексєєнко, О. О. Васечко, К. А. Самокатов, О. Б. Сезоненко // Энерготехнологии и ресурсосбережение. – 2018. – № 3. – С. 23-30.
- Андрушкевич, Ф. Основні напрями та форми українсько-польської академічної співпраці [Текст] / Ф. Андрушкевич // Вища освіта України. – 2011. – № 1. – С. 108-113.
- Андрушкевич, Ф. Польський "освітній прорив" та його значення для українських освітніх інновацій [Текст] / Ф. Андрушкевич // Вища освіта України. – 2010. – № 4. – С. 103-108.
- Андрюшина, О. Моніторинг якості освіти у США в контексті міжнародних досліджень [Текст] / О. Андрюшина // Вища школа. – 2010. – № 9. – С. 70-80.
- Андрюшина, О. Освітні інвестиції в контексті національного моніторингу якості загальної освіти (досвід США) [Текст] / О. Андрюшина // Вища школа. – 2011. – № 3. – С. 62-68.
- Артемов, В. Ю. Іноземний досвід підготовки фахівців із захисту інформації з обмеженим доступом : компетентнісний підхід [Текст] / В. Ю. Артемов // Педагогіка і психологія. – 2010. – № 1. – С. 132-134.
- Бебко, С. Перспективи розвитку ринку освітніх послуг України з урахуванням китайського досвіду [Текст] / С. Бебко // Вища школа. – 2018. – № 3. – С. 62-70.
- Белаш, Т. А. Нетрадиционные методи повышения сейсмостойкости зданий и сооружений [Текст] / Т. А. Белаш, В. С. Казарновский // Известия вузов. Строительство. – 2010. – № 8. – С. 3-11.
- Білик, О. Нагорода за інновації, або Як публічні бібліотеки покращують життя людей [Текст] / О. Білик // Бібліотечна планета. – 2022. – № 4. – С. 34-38.
- Білик, О. Підтримка і розвиток медіаграмотності в умовах швидкоплинного інформаційного середовища [Текст] / О. Білик // Бібліотечна планета. – 2022. – № 1 (95). – С. 21-25.
- Благініна, С. З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час [Текст] / С. Благініна // Вища школа. – 2017. – № 9. – С. 87-99.
- Богданов, Г. Бібліотеки сучасних німецьких університетів [Текст] / Г. Богданов // Вісник Книжкової палати. – 2017. – № 7. – С. 20-23.
- Ван, Дайк Ніна Двадцять років ранжирування університетів [Текст] / Д. Н. Ван // Вища школа. – 2006. – № 5-6. – 48-66.
- Васильченко, З. Відновлення роботи проблемних банків зарубіжний досвід та можливості для України [Текст] / З. Васильченко // Банківська справа. – 2022. – № 1-2. – С. 33-45.
- Верхогляд, О. Аналіз діяльності акредитаційних агенцій США [Текст] / О. Верхогляд, Ю. Романовська, О. Романовський // Вища школа. – 2011. – № 2. – С. 72-84.
- Верхогляд, О. Розвиток американського законодавства у сфері вищої освіти в XX - XXI сторіччі [Текст] / О. Верхогляд, Ю. Романовська, О. Романовський // Вища школа. – 2010. – № 5-6. – С. 68-78.
- Віткін, Л. Франція. Болгарія. Подальший розвиток системи технічного регулювання у європейському союзі [Текст] / Л. Віткін // Стандартизація, сертифікація, якість. – 2009. – № 6. – С. 19-24.
- Воронка, Г. Аудит організації навчально-педагогічного процесу в закладах вищої освіти та фінансування ВНЗ [Текст] / Г. Воронка // Вища школа. – 2006. – № 1. – 72-78.
- Воронка, Г. Додипломна і післядипломна освіта в Канаді та великій Британії: плюралізм навчально-освітнього процесу [Текст] / Г. Воронка // Вища школа. – 2005. – № 4. – 56-60.
- Воронка, Г. Зарахування до закладів вищої освіти у Канаді та Великій Британії [Текст] / Г. Воронка // Вища школа. – 2006. – № 5-6. – 78-83.
- Воротницкий, В. Э. Анализ отечественного и зарубежного опыта реформирования электроэнергетики [Текст] / В. Э. Воротницкий // Электрические станции. – 2010. – № 12. – С. 45-50.
- Гайворонская, С. А. Применение программных продуктов инвестиционного проектирования и маркетинга в высшей школе [Текст] / С. А. Гайворонская // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 3. – С. 281-296.
- Гаранжа, В. Нові тенденції у містобудуванні: зарубіжний досвід [Текст] / В. Гаранжа // Екологічний вісник. – 2017. – № 1. – С. 8-10.
- Гаращук, О. Інноватика в освіті -шлях до її якості, досвід США [Текст] / О. Гаращук, В. Куценко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Інформатизація вищого навчального закладу / МОН України, НУ "Львівська політехніка". – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2015. – № 831. – С. 41-49.
- Гладченко, М. Особливості формулювання місії університетів країн Європейського Союзу : (на прикладі Німеччини) [Текст] / М. Гладченко // Вища школа. – 2014. – № 3-4. – С. 92-99.
- Годлєвська, В. Ю. Гуманізація освіти як фактор демократизації суспільства. Іспанський досвід [Текст] / В. Ю. Годлєвська // Гуманізм та освіта : Збірник матеріалів VIII міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 19-21 вересня 2006 року. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2006. – С. 147-149.
- Горбань, Ю. Бібліотека у грі: навчання інформаційної грамотності та запобігання плагіату [Текст] / Ю. Горбань, О. Скаченко // Бібліотечний вісник. – 2019. – № 5. – С. 26-33.
- Гранчак, Т. Бібліотечно-інформаційна підтримка підприємницької діяльності: досвід Британської бібліотеки і перспективи для України [Текст] / Т. Гранчак // Бібліотечний вісник. – 2022. – № 1. – С. 81-98.
- Гут, Д. Болонський процес: вплив реформи вищої освіти на структуру та організацію докторантури в Німеччині [Текст] / Д. Гут // Вища школа. – 2007. – № 3. – С. 85-94.
- Дараган, Т. Інтернаціоналізація вищої освіти у ХХІ столітті: досвід університетів США і Європи [Текст] / Т. Дараган, Н. тимошенко, О. Власюк // Вища школа. – 2017. – № 4. – С. 48-54.
- Дебич, М. Завдання вищої освіти у забезпеченні вимог ринку праці (досвід країн ОЕСР) [Текст] / М. Дебич // Вища школа. – 2014. – № 2. – С. 50-58.
- Дебич, М. Труднощі створення випереджальної вищої освіти в умовах сучасних змін ринків праці (досвід країн ОЕСР) [Текст] / М. Дебич // Вища освіта України. – 2014. – № 1. – С. 85-90.
- Дем'яненко, Н. Світова інтерпретація ідеї університету : методологія, теорія, досвід реалізації [Текст] / Н. Дем'яненко // Вища освіта України. – 2009. – № 1. – С. 60-66.
- Дончев, И. Опыт обучения объектноориентированному программированию и C++11 [Текст] / И. Дончев, Э. Тодорова // Proceedings of the Eighth International Scientific-Practical Conference "Internet-Education-Scince" (IES - 2012), 1-5 October, 2012 : збірник праць восьмої міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 1 - 5 жовтня 2012 року / МОНМС України, ВНТУ, Ін-т інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії. – Vinnytsia : VNTU, 2012. – С. 74-75.
- Доценко, О. Ф. Библиотека и образование: векторы взаимодействия [Текст] / О. Ф. Доценко // Научные и технические библиотеки. – 2012. – № 4. – С. 18-21.
- Дущенко, О. Роль Інтернету в освіті: досвід Великобританії [Текст] / О. Дущенко // Proceedings Of The Tenth International Scientific-Practical Conference Internet - Education - Scsence (IES-2016) / VNTU, LUT, ALSRT. – Vinnytsia : VNTU, 2016. – С. 244-246.
- Зиск, Я. Екологія підприємства в Польщі: ризики, катастрофи, санкції [Текст] / Я. Зиск // Экология предприятия. – 2014. – № 2. – С. 62-65.
- Золотарьова, І. Розвиток системи оцінювання якості вищої освіти у франкофонних країнах Європейського Союзу: досвід Франції та Бельгії [Текст] / І. Золотарьова, М. Колісник // Вища освіта України. – 2015. – № 4. – С. 74-81.
- Зуб, В. Зарубіжний досвід охорони праці бібліотекарів - важливий чинник удосконалення нормативно-правового забезпечення безпечної трудової діяльності у бібліотеках України [Текст] / В. Зуб // Вісник Книжкової палати. – 2016. – № 11. – С. 49-52.
- Каланова, Ш. Незалежна національна акредитація як чинник конкурентоспроможності системи освіти [Текст] / Ш. Каланова // Вища школа. – 2014. – № 2. – С. 44-49.
- Карачина, Н. П. Способи послаблення залежності України від зарубіжних енергоносіїв [Текст] / Н. П. Карачина // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Тенденції управління фінансовими та інноваційними процесами в умовах ринкових перетворень" 2 березня 2012 р. / МОНМС України, ВНТУ, ЧНУ ім. Ю. Федьковича, ЗНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – С. 26-28.
- Карпенко, О. В. Освітні послуги у Швеції: досвід для України [Текст] / О. В. Карпенко, В. В. Вербова // Педагогіка і психологія. – 2013. – № 2. – С. 87-94.
- Карпенко, О. В. Реформування системи надання освітніх послуг: досвід Фінляндії [Текст] / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида // Педагогіка і психологія. – 2014. – № 1. – С. 88-98.
- Карпенко, О. В. Упровадження Болонський принципів у контексті реформування системи освітніх послуг країн Балтії - Латвії, Литви та Естонії [Текст] / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова // Педагогіка і психологія. – 2013. – № 3. – С. 91-98.
- Кидін, А. Особливості підготовки фахівців у вищих навчальних закладів ФРН [Текст] / А. Кидін, З. Логвін, О. Клименко // Вища школа. – 2006. – № 4. – 51-58.
- Кларк, М. Вплив ранжування у вищій освіті на доступ, вибір і можливості студентів [Текст] / М. Кларк // Вища школа. – 2009. – № 11. – С. 112-125.
- Коваленко, О. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії [Текст] / О. Коваленко // Вища освіта України. – 2017. – № 2. – С. 58-63.
1
2
3
|