Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
навчання особистісно орієнтоване
Документи:
- Авдєєва, І. М. Основні напрями роботи куратора академгрупи в контексті особистісно орієнтованої парадигми освіти [Текст] / І. М. Авдєєва // Проблеми освіти. – 2008. – вип. 54, спецвип. 2. – С. 28-32.
- Биконя, О. П. Особистісно орієнтована взаємодія викладача і студента - складова педагогічного процесу у навчанні англійській мові за професійним спрямуванням [Текст] / О. П. Биконя // Нові технології навчання : науково-методичний збірник / МОН України ; Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2010. – Вип. 63 : ч. 1. – С. 3-9.
- Бойко, А. Людиноцентризм як принцип осбистісно орієнтованого навчання : [характеристика сучасного стану модернізації освіти в Україні] [Текст] / А. Бойко // Вища освіта України. – 2008. – № 4. – С. 37-43.
- Ганаба, С. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" [Текст] / С. Ганаба // Вища освіта України. – 2012. – № 3. – С. 89-95.
- Єремеску, Л. Науково-методичний центр виховної роботи [Текст] / Л. Єремеску, Б. Рева, С. Зав'ялець // Освіта. Технікуми. Коледжі. – 2011. – № 1. – С. 78-79.
- Кофанова, О. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів [Текст] / О. Кофанова // Вища освіта України. – 2012. – № 3. – С. 66-74.
- Луговий, В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. – 2014. – № 2. – С. 14-24.
- Оболенська, Т. Нова парадигма виховної роботи в університеті [Текст] / Т. Оболенська // Вища школа. – 2011. – № 12. – С. 66-73.
- Пасічник, В. В. Інформаційно-технологічний супровід особбистістно-орієнтованого навчання як домінантна освітня тенденція [Текст] / В. В. Пасічник, Т. В. Шестакевич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Інформаційні системи та мережі : збірник наукових праць / МОН України. – Львів : Львівська політехніка, 2015. – № 829. – С. 215-227.
- Сингаївська, А. Феномен учіння: суб'єктна орієнтованість у студентоцентрованому середовищі вищої школи [Текст] / А. Сингаївська // Вища школа. – 2015. – № 2-3. – С. 63-71.
- Собуцька, Л. Соціальні впливи в управлінні навчальним закладом з врахуванням рольової теорії особистості [Текст] / Л. Собуцька // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали ІІ Міжнародної конференції молодих вчених HSS / НУ "Львівська політехніка". – Л. : "Львівська політехніка", 2010. – С. 236-237.
- Фасоля, А. М. Культурологічна парадигма особистісно зорієнтованої освіти : входження особистості у світ культури [Текст] / А. М. Фасоля // Гуманізм та освіта : збірник матеріалів X міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 14 - 16 вересня 2010 : присвячена 200-річчю від Дня народження М. І. Пирогова та 50-річчю ВНТУ / МОН України, НАПН України, ВНТУ, Новий університет Лісабону. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2010. – С. 11-15.
|