Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
вивчення дисциплін
Документи:
- Архіпова, Т. Ф. Проблеми розробки й апробації тестових завдань при вивченні теми "Рівноважні фази і структури сталей та чавунів" в курсі дисципліни "Матеріалознавство" [Текст] / Т. Ф. Архіпова, В. Г. Байло, М. Ю. Байло // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2009. – № 6. – С. 121-124.
- Березюк, О. Вплив кiлькісного складу навчальних груп на успішність студентів з дисципліни безпека життєдіяльності та основ охорони праці під час підготовки фахівців радіотехнічного профілю [Текст] / О. Березюк // Педагогіка безпеки. – 2020. – Т. 5, № 1. – С. 52-58. – DOI: https://doi.org/10.31649/2524-1079-2020-5-1-052-058.
- Березюк, О. Вплив кiлькісного складу навчальних груп на успішність студентів з дисципліни безпека життєдіяльності та основ охорони праці під час підготовки фахівців радіотехнічного профілю [Електронний ресурс] / О. Березюк // Педагогіка безпеки. – 2020. – Т. 5, № 1. – С. 52-58. – DOI: https://doi.org/10.31649/2524-1079-2020-5-1-052-058.
- Березюк, О. Міжпредметні зв'язки в процесі вивчення дисципліни «Безпека життєдіяльності та основи охорони праці» майбутніми фахівцями машинобудівного профілю [Текст] / О. Березюк // Педагогіка безпеки. – 2021. – Т. 6, № 1-2. – С. 7-12. – DOI: https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-007-012.
- Березюк, О. Міжпредметні зв'язки в процесі вивчення дисципліни «Безпека життєдіяльності та основи охорони праці» майбутніми фахівцями машинобудівного профілю [Електронний ресурс] / О. Березюк // Педагогіка безпеки. – 2021. – Т. 6, № 1-2. – С. 7-12. – DOI: https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-007-012.
- Бучик, І. М. Теоретико-методичні аспекти підготовки та використання електронного посібника під час навчання студентів дисципліні "сільськогосподарські машини та знаряддя" [Текст] / І. М. Бучик, В. В. Ільїн // Нові технології навчання [Текст]. – 2007. – вип. 49. – С. 85-91.
- Войцеховська, О. О. Адаптація методики чіткого оцінювання якості знань в галузі інформаційних технологій, отриманих в онлайн-режимі, на нечітких моделях процесів їх засвоєння [Текст] / О. О. Войцеховська, Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2021. – № 1 (154). – С. 57-69. – DOI: https://doi.org/10.31649/1997-9266-2021-154-1-57–69.
- Войцеховська, О. О. Адаптація методики чіткого оцінювання якості знань в галузі інформаційних технологій, отриманих в онлайн-режимі, на нечітких моделях процесів їх засвоєння [Електронний ресурс] / О. О. Войцеховська, Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2021. – № 1. – С. 57-69. – DOI: https://doi.org/10.31649/1997-9266-2021-154-1-57–69.
- Громова, Л. П. Значення курсу історія України у підготовці фахівців негуманітарного профілю [Текст] / Л. П. Громова // Гуманізм та освіта : Збірник матеріалів VIII міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 19-21 вересня 2006 року. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2006. – С. 170-171.
- Гушинець, Н. О. Використання краєзнавчого матеріалу у вивченні дисципліни "Історія України" [Текст] / Н. О. Гушинець // Гуманізм та освіта : збірник матеріалів X міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 14 - 16 вересня 2010 : присвячена 200-річчю від Дня народження М. І. Пирогова та 50-річчю ВНТУ / МОН України, НАПН України, ВНТУ, Новий університет Лісабону. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2010. – С. 424-426.
- Дагіль, В. Г. Досвід застосування віртуальних лабараторних робіт при вивченні дисципліни "Технічна механіка" [Текст] / В. Г. Дагіль // Промислове будівництво та інженерні споруди. – 2018. – № 1. – С. 36-38.
- Данильченко, Ю. Досвід запровадження рейтингової системи оцінювання знань студентів у курсі теорії механізмів і машин [Текст] / Ю. Данильченко, О. Кірієнко // Вища освіта України. – 2009. – № 4. – С. 42-50.
- Земелєва, Л. Г. Дидактичні засади активації діяльності студентів при вивченні дисципліни "Безпека життєдіяльності" [Текст] / Л. Г. Земелєва // Безпека життєдіяльності. – 2017. – № 8. – С. 40.
- Удосконалення процесу вивчення дисципліни "Безпека життєдіяльності" в СНУ ім. В. Даля [Текст] / М. А. Касьянов, В. М. Мальоткін, О. М. Друзь, В. В. Некрутенко // Безпека життєдіяльності. – 2010. – № 4. – С. 8-10.
- Лежнюк, П. Особливості вивчення дисципліни "Інтелектуалізація електроенергетичних систем" при підготовці магістрів-науковців по напрямку - "Електричні системи і мережі" [Текст] / П. Лежнюк, І. Рубаненко // Проблеми та технології підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації в умовах інноваційного розвитку суспільства (ПНК-2013) : матеріали Міжнародної Інтернет-конференції, 2 - 4 квітня 2013 року / НАН України, НАПН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2013. – С. 19-22.
- Манькевич, Т. В. Складові активізації пізнавальної діяльності під час вивчення [Текст] / Т. В. Манькевич // Нові технології навчання : науково-методичний збірник / МОН України ; Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2010. – Вип. 63 : ч. 1. – С. 84-88.
- Модестова, Т. Самостійна робота як складова педагогічної підготовки студентів магістратури [Текст] / Т. Модестова // Вища школа. – 2012. – № 2. – С. 80-86.
- Мокін, Б. І. Дослідження характеру особливих точок на фазовій площині процесу засвоєння студентом програми навчальної дисципліни [Текст] / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, Ю. В. Мокіна // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2010. – № 6. – С. 108-113.
- Моргун, І. А. Реалізація електронного практикуму з курсу "Будівельна механіка в прикладах і задачах" [Текст] / І. А. Моргун // Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві : науково-технічний збірник / ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2011. – № 1(10). – С. 16-18.
- Петрук, В. А. Теоретико-методичні засади формування професійно значущих якостей майбутнього фахівця технічного профілю у процесі вивчення фундаментальних дисциплін [Текст] : Монографія / В. А. Петрук. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2006. – 292 с. – ISBN 966-641-204-7.
- Петрук, В. А. Формування особистості майбутніх інженерів вивчення фундаментальних дисциплін [Текст] / В. А. Петрук // Гуманізм та освіта : Збірник матеріалів VIII міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 19-21 вересня 2006 року. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2006. – С. 175-176.
- Родіонова, Л. Концептуальні засади вивчення історії економіки та економічної думки [Текст] / Л. Родіонова // Вища школа. – 2012. – № 2. – С. 87-93.
- Рудишин, С. Біологічна складова професійної підготовки еколога у вищій школі: запитання та відповіді [Текст] / С. Рудишин // Вища школа. – 2011. – № 5-6. – С. 71-81.
- Ставнича, Н. Методологія впровадження симуляційних ігор під час вивчення дисципліни «Громадянська освіта» [Електронний ресурс] / Н. Ставнича, С. Нагорняк // Педагогіка безпеки. – 2022. – Т. 7, № 1-2. – С. 65-70. – DOI: https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-065-070.
- Ставнича, Н. Методологія впровадження симуляційних ігор під час вивчення дисципліни «Громадянська освіта» [Текст] / Н. Ставнича, С. Нагорняк // Педагогіка безпеки. – 2022. – Т. 7, № 1-2. – С. 65-70. – DOI: https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-065-070.
- Стефанович, Т. О. Тематичний кросворд як інтерактивний засіб вивчення термінології навчальної дисципліни [Текст] / Т. О. Стефанович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : збірник наукових праць / МОН України, НУ "Львівська політехніка". – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2013. – № 775 : Інформатизація вищого навчального закладу. – С. 35-38.
- Тютюнник, О. І. Експериментальна перевірка ефективності застосування системи комп'ютерної математики в процесі вивчення лінійного програмування [Текст] / О. І. Тютюнник // Proceedings of the Eighth International Scientific-Practical Conference "Internet-Education-Scince" (IES - 2012), 1-5 October, 2012 : збірник праць восьмої міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 1 - 5 жовтня 2012 року / МОНМС України, ВНТУ, Ін-т інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії. – Vinnytsia : VNTU, 2012. – С. 104.
- Ципко, В. В. Дослідження аксіологічного орієнтування процесу навчання суспільствознавчих дисциплін студентів вищих навчальних закладів [Текст] / В. В. Ципко // Нові технології навчання [Текст]. – 2008. – вип. 54. – С. 21-26.
- Чонішвілі, Г. Застосування траєкторій у курсі вивчення теоретичної фізики у вищих навчальних закладах [Текст] / Г. Чонішвілі // Вища школа. – 2009. – № 7. – С. 39-46.
- Швець, В. Д. Програмування контролю знань студентів у процесі вивчення дисципліни "Дистанційне навчання" [Текст] / В. Д. Швець // Проблеми освіти / МОН України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти, 2010. – Вип. 65. – С. 65-74.
- Швець, В. Д. Програмування навчальної діяльності студентів у процесі вивчення дисципліни "Дистанційне навчання" [Текст] / В. Д. Швець // Нові технології навчання : науково-методичний збірник / МОН України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2010. – Вип. 65. – С. 95-101.
- Про організацію та вдосконалення навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту у вищих навчальних закладах : наказ від 21.10.2010 р. № 969/922/216 [Текст] // Охорона праці. – 2010. – № 12. – С. 2-3.
|