Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
компетентність, компетентность
Підтеми:
Документи:
- Артемов, В. Ю. Іноземний досвід підготовки фахівців із захисту інформації з обмеженим доступом : компетентнісний підхід [Текст] / В. Ю. Артемов // Педагогіка і психологія. – 2010. – № 1. – С. 132-134.
- Байцар, Р. І. Оцінювання пріоритетності коефіцієнтів вагомості для визначення комплексної оцінки компетентності персоналу [Текст] / Р. І. Байцар, М. М. Сколоздра // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : збірник наукових праць / МОН України, НУ "Львівська політехніка". – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2013. – № 753 : Автоматика, вимірювання та керування. – С. 100-105.
- Близнюк, М. Аналіз тематичних напрямів міжнародної карпатської школи у контексті освіти для сталого розвитку [Текст] / М. Близнюк, В. Михайленко // Вища школа. – 2019. – № 9. – С. 7-19.
- Бондар, В. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук [Текст] / В. Бондар // Вища освіта України. – 2016. – № 3. – С. 18-23.
- Бондаренко, В. Виміри якості вищої освіти: необхідність та сучасні тренди, або Проєктування робочих програм навчальних дисциплін [Текст] / В. Бондаренко, О. Савельєва, А. Семенова // Вища школа. – 2021. – № 1-2. – С. 75-96.
- Бондар, С. Термінологічний аналіз понять "компетенція" і "компетентність" у педагогіці: сутність та структура [Текст] / С. Бондар // Освіта і управління. – 2007. – 10, Число 2. – 93-99.
- Вітченко, А. Стандартизація вищої освіти в Україні: стан, проблеми, перспективи вдосконалення [Текст] / А. Вітченко // Вища школа. – 2016. – № 9. – С. 36-56.
- Возняк, О. Аналіз змісту дефініцій "компетентність" та "компетенція" в аспекті компетентнісного підходу до навчання [Текст] / О. Возняк // Вища школа. – 2019. – № 10. – С. 66-75.
- Гладун, А. Я. Застосування онтологічного аналізу для оцінювання компетентності фахівців з розроблення національних стандартів [Текст] / А. Я. Гладун, Ю. В. Рогушина // Системні дослідження та інформаційні технології. – 2016. – № 3. – С. 19-32.
- Гладун, А. Я. Використання відкритих енциклопедичних ресурсів для семантичного оцінювання результатів навчання (на англ. мов.) [Текст] / А. Я. Гладун, Ю. В. Рогушина, К. О. Хала // Control Systems and Computers = Системи керування та комп'ютери. – 2020. – № 1. – С. 71-79.
- Глазунова, О. Стан і перспективи підготовки IT-фахівців для аграрної та природоохоронної галузей економіки [Текст] / О. Глазунова // Вища школа. – 2014. – № 8. – С. 86-93.
- Глебова, Н. Підходи та структура соціологічного дослідження соціальної компетентності: на прикладі дослідження фахівців водного транспорту [Текст] / Н. Глебова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2018. – № 3. – С. 147-168.
- Головань, М. Компетенція і компетентність : досвід теорії, теорія досвіду [Текст] / М. Головань // Вища освіта України. – 2008. – № 3. – С. 23-30.
- Гриценко, Л. Моніторинг якості освіти: компетентнісно-діагностична наукова позиція [Текст] / Л. Гриценко, Л. Лисенко // Вища школа. – 2019. – № 12. – С. 26-36.
- Гулак, Г. М. Методологічні засади побудови захищених гарантоздатних інформаційних систем дистанційного навчання закладів вищої освіти [Текст] / Г. М. Гулак // Математичні машини і системи. – 2020. – № 4. – С. 148-162.
- Дарміць, Р. З. Компетентність працівників апарату управління підприємства: поняття, аспекти, властивості, оцінювання [Текст] / Р. З. Дарміць // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2018. – № 899. – С.126-137.
- Дворина, Г. М. Измерение компетентности [Текст] / Г. М. Дворина // Энергия: экономика, техника, экология. – 2009. – № 3. – С. 57-60.
- Демьянова, В. Г. Взаимодействие преподавателя и иностранного студента в процессе педагогического общения в условиях украинского ВУЗа [Текст] / В. Г. Демьянова // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету : збірник наукових праць / МОН України. – Харків : ХНАДУ, 2019. – Вип. 85. – С. 143-149.
- Кобилянський, О. Інформальна освіта в системі підвищення рівня промислової безпеки зайнятих громадян [Текст] / О. Кобилянський, І. Заюков, О. Пінаєва // Педагогіка безпеки. – 2018. – Т 3, № 1. – С. 21-28.
- Кобилянський, О. Інформальна освіта в системі підвищення рівня промислової безпеки зайнятих громадян [Електронний ресурс] / О. Кобилянський, І. Заюков, О. Пінаєва // Педагогіка безпеки. – 2018. – Т. 3, № 1. – С. 21-28.
- Козик, В. В. Формування професійних компетентностей фахівця економічного профілю [Текст] / В. В. Козик, С. Й. Воробець, О. Л. Мищишин // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 7. – С. 306-315.
- Кузнецова, І. Феноменологічні виміри навчальної діяльності [Текст] / І. Кузнецова // Вища освіта України. – 2022. – № 4. – С. 29-35.
- Лепська, Н. Функціональні ресурси і структурний потенціал політичної компетентності [Текст] / Н. Лепська // Політичний менеджмент. – 2010. – № 3. – С. 26-34.
- Луговий, В. І. Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні [Текст] / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія. – 2009. – № 2. – С. 13-25.
- Луговий, В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. – 2014. – № 2. – С. 14-24.
- Любарець, В. Становлення конкурентоспроможності майбутніх фахових молодших бакалаврів з інженерії програмного забезпечення [Текст] / В. Любарець // Вища освіта України. – 2022. – № 1-2. – С. 38-43.
- Мізерний, В. М. Створення умов для забезпечення компетентності випусників ВНЗ з урахуванням вимог роботодавців [Текст] / В. М. Мізерний // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 1. – С. 620-621.
- Мудрак, В. І. Інформаціологічне моделювання фахової компетентності в системі сучасної вищої освіти [Текст] / В. І. Мудрак // Гуманізм та освіта : збірник матеріалів X міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 14 - 16 вересня 2010 : присвячена 200-річчю від Дня народження М. І. Пирогова та 50-річчю ВНТУ / МОН України, НАПН України, ВНТУ, Новий університет Лісабону. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2010. – С. 23-26.
- Правдівлянний, М. Г. Викладання фахово спрямованої іноземної мови на основі компетентнісного підходу [Текст] / М. Г. Правдівлянний // Гуманізм та освіта : Збірник матеріалів VIII міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 19-21 вересня 2006 року. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2006. – С. 341-344.
- Прокопишин-Рашкевич, Л. М. Розвиток компетентностей менеджера завдяки застосуванню коучингу в організаціях [Текст] / Л. М. Прокопишин-Рашкевич, Я. В. Демків, Ю. Д. Блинда // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. – 2018. – № 897, Вип. 2. – С. 77-85.
- Проценко, П. П. Особенности профессиональной подготовки сварщиков в соответствии со стандартами компетентности [Текст] / П. П. Проценко, В. Е. Пономарев // Сварщик. – 2005. – № 2. – 42-44.
- Рябченко, В. Фальсифікація вищої освіти в Україні як суспільна проблема: світоглядно-компетентнісний аспект [Текст] / В. Рябченко // Вища освіта України. – 2014. – № 4. – С. 16-22.
- Сіверський, В. А. Тренінг комунікації - важливий елемент у формуванні майбутнього менеджера [Текст] / В. А. Сіверський, С. Є. Яцишин, Д. С. Порохняк // Гуманізм та освіта : збірник матеріалів X міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 14 - 16 вересня 2010 : присвячена 200-річчю від Дня народження М. І. Пирогова та 50-річчю ВНТУ / МОН України, НАПН України, ВНТУ, Новий університет Лісабону. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2010. – С. 246-247.
- Сорокіна, Г. Формування функціональних компетентностей майбутніх фахівців зв'язку [Текст] / Г. Сорокіна // Вища школа. – 2009. – № 12. – С. 34-44.
- Степко, М. Компетентнісний підхід : його сутність. Що є прийнятним, а що проблемним для вищої освіти України? [Текст] / М. Степко // Вища освіта України. – 2009. – № 1. – С. 43-52.
- Степко, М. Ф. Компетентнісний підхід до організації підготовки фахівців, його розуміння і проблеми використання у вищій школі України [Текст] / М. Ф. Степко // Педагогіка і психологія. – 2009. – № 2. – С. 42-50.
- Сухарніков, Ю. Концептуальні підстави розробки і впровадження Національної рамки (академічних) кваліфікацій України [Текст] / Ю. Сухарніков // Вища школа. – 2012. – № 3. – С. 16-38.
- Сухарніков, Ю. Проблема забезпечення інтероперабельності ринку праці та сфери освіти [Текст] / Ю. Сухарніков // Вища школа. – 2013. – № 9. – С. 30-60.
- Сухарніков, Ю. Суть поняття learning outcomes у вищій освіті України [Текст] / Ю. Сухарніков // Вища школа. – 2012. – № 11. – С. 7-24.
- Сухарніков, Ю. В. Сутнісні розбіжності діяльнісного й компетентнісного підходів до стандартизації освіти в Україні [Текст] / Ю. В. Сухарніков // Педагогіка і психологія. – 2009. – № 2. – С. 32-42.
- Терлюк, О. Підготовка і формування державно-управлінських кадрів в Україні: сучасний стан та нова візія [Текст] / О. Терлюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія "Юридичні науки". – 2021. – Т. 8, № 3(31). – C. 213-219.
- Токарська, А. Філософія формування компетентностей правника [Текст] / А. Токарська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія "Юридичні науки". – 2020. – Т. 7, № 4(28). – С. 111-115.
- Троян, Г. В. Формування комунікативної компетенції у студентів технічних напрямків підготовки [Текст] / Г. В. Троян // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 1. – С. 648-650.
- Створення та використання віддаленої лабораторії як відкритого онлайн-ресурсу [Текст] / А. Туленков, О. Соколянський, А. Пархоменко [та ін.] // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Інформатизація вищого навчального закладу. – 2018. – № 903. – С. 88-97.
- Хомишин, І. Поняття та зміст забезпечення якості вищої освіти в Україні [Текст] / І. Хомишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки : збірник наукових праць / МОН України. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2017. – № 865. – С. 341-346.
- Шарко, М. В. Формирование политики наращивания интеллектуального потенциала [Текст] / М. В. Шарко, Ю. В. Панченко // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – № 6. – С. 30-41.
- Швалб, Ю. Психологічні аспекти компетентнісного підходу в освіті [Текст] / Ю. Швалб // Вища школа. – 2010. – № 1. – С. 31-36.
- Штепа, О. С. Особливості загальної компетентності та її діагностика [Текст] / О. С. Штепа // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – № 10. – С. 39-49.
- Штимак, А. Технологія визначення рівня компетентності випускника ВНЗ з використанням алгоритмів нечіткого логічного виведення [Текст] / А. Штимак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Комп'ютерні науки та інформаційні технології. – 2015. – № 826. – С.109-122.
- Шубін, О. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні майбутніх фахівців як основа конкурентоспроможності сучасного ВНЗ [Текст] / О. Шубін, І. Сіменко, І. Пальцун // Вища освіта України. – 2011. – № 3. – С. 119-125.
1
2
|