Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
методологія освіти
Документи:
- Бондар, В. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук [Текст] / В. Бондар // Вища освіта України. – 2016. – № 3. – С. 18-23.
- Бріжатий, О. Інтегрований курс "історія фізики та методологія природознавства" як засіб формування в студентів сучасної картини світу [Текст] / О. Бріжатий, О. Заїкін, В. Іваній // Вища освіта України. – 2006. – № 3. – 89-93.
- Вітченко, А. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія чи студентоцентризм? [Текст] : (До проблеми кореляції методологічних принципів та підходів у сучасній вищій освіті) / А. Вітченко // Вища школа. – 2021. – № 5. – С. 39-50.
- Донець, З. Недоліки словникових та інших джерел, які формують архітектурну складову загальнокультурознавчої компетентності громадян України [Текст] / З. Донець // Вища освіта України. – 2006. – № 1. – 43-47.
- Кізіма, В. Постнекласична методологія та постнекласична освіта [Текст] / В. Кізіма // Освіта і управління. – 2007. – 10, Ч.1. – 18-32.
- Левшин, М. Електронний підручник у системі навчально-методичного забезпечення ВНЗ [Текст] / М. Левшин, Ю. Прохур, О. Муковіз // Вища освіта України. – 2007. – № 1. – 60-67.
- Левшин, М. Електронний підручник у системі навчально-методичного забезпечення ВНЗ [Текст] / М. Левшин, Ю. Прохур, О. Муковіз // Вища освіта України. – 2007. – № 1. – 60-67.
- Манчул, Б. В. Феномен взаємодії диференціації та інтеграції в сучасній науці: когнітивно-ціннісний аспект [Текст] / Б. В. Манчул // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів ІI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 2 - 3 Жовтня 2014 року / МОНМС України, ВНТУ, Новий університет Лісабону, Люблінська політехніка, НДУ ім. Я. Мудрого. – Вінниця : ВНТУ, 2014. – С. 21-22.
- Мудрак, В. Інформаціологічна модель професійно-педагогічної компетентності сучасної системи вищої освіти [Текст] / В. Мудрак // Вища освіта України. – 2009. – № 3. – С. 38-42.
- Павлов, В. Методологічні засади дистанційного навчання [Текст] / В. Павлов // Вища школа. – 2021. – № 12. – С. 36-42.
- Прийма, С. Комп'ютінг як галузь знань: світове бачення й українські реалії [Текст] / С. Прийма // Вища освіта України. – 2008. – № 1. – 36-44.
- Прищак, М. Д. Методологічний концепт комунікативного підходу в освіті та педагогіці [Текст] / М. Д. Прищак // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 25 - 27 вересня 2012 року / МОНМС України, ВНТУ, Новий університет Лісабону, Люблінська політехніка, НДУ ім. Я. Мудрого. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – С. 92-95.
- Рубанець, О. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи [Текст] / О. Рубанець // Вища освіта України. – 2016. – № 3. – С. 24-29.
- Сікорський, П. До проблеми формування методологічних засад під час психолого-педагогічних досліджень [Текст] / П. Сікорський // Вища школа. – 2018. – № 5-6. – С. 79-93.
- Степко, М. Компетентнісний підхід : його сутність. Що є прийнятним, а що проблемним для вищої освіти України? [Текст] / М. Степко // Вища освіта України. – 2009. – № 1. – С. 43-52.
- Удод, О. Методологія історії та гуманітаризація знання [Текст] / О. Удод, М. Юрій // Вища школа. – 2013. – № 3. – С. 54-70.
- Фрицюк, В. А. Методологічні підходи до вивчення проблеми професійного саморозвитку майбутнього фахівця [Текст] / В. А. Фрицюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2017. – № 6. – С. 160-167.
- Фрицюк, В. А. Методологічні підходи до вивчення проблеми професійного саморозвитку майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / В. А. Фрицюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2017. – № 6. – С. 160-167.
|