Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
парадигма вищої освіти
Документи:
- Базилевич, В. Теоретичне осмислення парадигмальних праць у сучасному дискурсі економічної науки [Текст] / В. Базилевич, Н. Гражевська, Т. Гайдай // Вища школа. – 2017. – № 1. – С. 90-108.
- Благініна, С. Змагання парадигм у вищій освіті Німеччини (до 500-річчя реформації) [Текст] / С. Благініна // Вища школа. – 2017. – № 8. – С. 102-111.
- Гаращук, О. Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки [Текст] / О. Гаращук, В. Куценко, І. Содоль // Вища освіта України. – 2013. – № 2. – С. 102-108.
- Зіньковський, Ю. Імператив трансформації сучасної освітньої парадигми [Текст] / Ю. Зіньковський, Г. Мірських // Вища школа. – 2010. – № 3-4. – С. 36-43.
- Зуєв, В. Криза освіти : український контекст [Текст] / В. Зуєв, В. Зуєва // Вища освіта України. – 2010. – № 2. – С. 7-13.
- Іванов, С. Філософія і фундаменталізація університетської освіти [Текст] / С. Іванов, М. Кітов // Вища школа. – 2013. – № 1. – С. 20-26.
- Каташинська, І. Теоретичні витоки особистісно-орієнтованої парадигми вищої освіти [Текст] / І. Каташинська // Вісник Книжкової палати. – 2005. – № 7. – 24-26.
- Кірик, Т. У пошуках нових освітніх парадигм для України ХХІ століття [Текст] / Т. Кірик // Вища освіта України. – 2016. – № 3. – С. 30-36.
- Книш, І. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: OFF-LINE освіта як система VS ON-LINE освіта як мережа [Текст] / І. Книш // Вища освіта України. – 2016. – № 3. – С. 42-49.
- Книш, І. В. Впровадження сучасних інновацій у off–line освіті як системі і on–line освіті як мережі та їх роль у становленні нової парадигми освіти [Текст] / І. В. Книш // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів ІII Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 28-29 вересня 2016 року / МОНМС України, ВНТУ, Новий університет Лісабону, Люблінська політехніка. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – С. 77-82.
- Книш, І. Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій [Текст] / І. Книш, Н. Кочубей // Вища школа. – 2017. – № 9. – С. 100-115.
- Коваленко, В. Трагедія "голого розуму" у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки [Текст] / В. Коваленко // Вища освіта України. – 2013. – № 3. – С. 60-67.
- Корсак, К. Витоки протоукраїнського архетипу з неолітичного переходу роду HOMO від канібалізму до гуманізму [Текст] / К. Корсак // Вища школа. – 2021. – № 12. – С. 62-76.
- Корсак, К. Парадигмальна революція в науці та вищій освіті в контексті світових університетських рейтингів [Текст] / К. Корсак, Ю. Корсак, А. Похресник // Вища освіта України. – 2020. – № 4. – С. 39-46.
- Кремень, В. Г. Освіта і суспільство в парадигмі синергетичного мислення [Текст] / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. – 2012. – № 2. – С. 5-11.
- Кузь, В. Г. Нова освітня парадигма - нові освітні технології [Текст] / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія. – 2011. – № 2. – С. 28-35.
- Марчук, М. Г. Постмодернізм і можливості новітньої парадигми освіти [Текст] / М. Г. Марчук // Гуманізм та освіта : збірник матеріалів X міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 14 - 16 вересня 2010 : присвячена 200-річчю від Дня народження М. І. Пирогова та 50-річчю ВНТУ / МОН України, НАПН України, ВНТУ, Новий університет Лісабону. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2010. – С. 116-117.
- Пилипенко, О. Превентивна парадигма у дискурсі аксіологічних соціальних комунікацій в освіті [Текст] / О. Пилипенко // Вища школа. – 2016. – № 3. – С. 23-32.
- Рузакова, Г. Г. Реструктуризація вищої школи з позиції гуманістичної парадигми освіти [Текст] / Г. Г. Рузакова, О. В. Рузакова // Гуманізм та освіта : збірник матеріалів X міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 14 - 16 вересня 2010 : присвячена 200-річчю від Дня народження М. І. Пирогова та 50-річчю ВНТУ / МОН України, НАПН України, ВНТУ, Новий університет Лісабону. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2010. – С. 491-493.
- Саєнко, Т. Нова парадигма розвитку української освіти у ХХІ столітті [Текст] / Т. Саєнко // Вища освіта України. – 2008. – № 2. – С. 18-26.
|