Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
Класифікатори
аспект
аспект психолого-педагогічний
Документи:
Винославська, О.
Психолого-педагогічний супровід застосування ІКТ у просторі вищої технічної освіти [Текст] / О. Винославська // Вища школа. – 2013. – № 11. – С. 71-79.
Воронкін, О.
Класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання [Текст] / О. Воронкін // Вища освіта України. – 2015. – № 2. – С. 95-102.
Гонтаровська, Н. Б.
Розвиток особистості в психолого-педагогічному контексті [Текст] / Н. Б. Гонтаровська // Педагогіка і психологія. – 2005. – № 1. – 32-41.
Кіньколих, М. Ф.
Психолого-педагогічні форми активізації студентів до навчання фізики в технічних університетах [Текст] / М. Ф. Кіньколих // Нові технології навчання: науково-методичний збірник. – 2003.- Вип.35. – 281.293.
Ляховченко, Н. В.
Психолого-педагогічні, соціальні та економічні аспекти вибору професії випусниками шкіл [Текст] / Н. В. Ляховченко // Вісник ВПІ. – 2004. – № 4. – С. 102-104.
Терлецька, Ю.
Ефективність фахової діяльності викладачів вищих навчальних закладів: педагогічно-психологічний аспект [Текст] / Ю. Терлецька // Вища школа. – 2014. – № 1. – С. 81-90.
Швець, В.
Психолого-педагогічні аспекти управління навчальною діяльністю студентів з використанням дистанційних технологій навчання [Текст] / В. Швець // Вища освіта України. – 2015. – № 2. – С. 37-43.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'