Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
цінова політика, денежная политика
Документи:
- Sobchuk, V. The algorithm of control pricing policy in trade networks on the market of ferrous metals [Текст] / V. Sobchuk, O. Barabash, A. Musienko // Телекомунікаційні та інформаційні технології. – 2020. – № 1(66). – C. 120-128.
- Балабанова, Л. В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації [Текст] : Навчальний посібник / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак. – Київ : ВД "Професіонал", 2004. – 156 с. – ISBN 969-8556-06-02.
- Волошенко, А. В. Визначення та принципи цінової політики України [Текст] / А. В. Волошенко // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 12. – С. 45-50.
- Жуков, С. А. Оптимізація маркетингової цінової політики промислових підприємств [Текст] / С. А. Жуков, В. П. Федурця, Я. А. Громова // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – № 6. – С. 213-219.
- Зянько, В. В. Проблеми державної цінової політики [Текст] / В. В. Зянько // Вісник ВПІ. – 1995. – № 1. – С. 21-23.
- Коваленко, В. В. Цінова політика в системі фінансового управління банком [Текст] / В. В. Коваленко // Актуальні проблеми економіки. – 2004. – № 7. – 24-32.
- Корінєв, В. Л. Оцінка ефективності тактичних цінових дій [Текст] / В. Л. Корінєв // Актуальні проблеми економіки. – 2004. – № 6. – 107-116.
- Лукаревська, О. М. Методичні підходи до аналізу цінової політики банків [Текст] / О. М. Лукаревська // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 1. – С. 160-167.
- Малініна, Н. М. Ціни і ціноутворення [Текст] : практикум / Н. М. Малініна, І. В. Причепа, В. В. Кавецький ; ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2015. – 64 с. – 14,77 грн.
- Очеретний, В. П. Дослідження цінової політики новобудов міста Вінниця [Текст] / В. П. Очеретний, А. О. Гурська // Інноваційні технології в будівництві : збірник матеріалів Міжнародної науково-технічної конференції , 13-15 листоп. 2018 р. / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – С. 128-131.
- Пляскіна, А. І. Впровадження механізму гнучкого ціноутворення в харчовій галузі [Текст] / А. І. Пляскіна // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – № 2. – 31-35.
- Полянко, В. Обгрунтування стратегії управління ціновою політикою торговельного підприємства [Текст] / В. Полянко // Вісник Київського державного торговельно-економічного університету. – 2000. – № 1. – 51-58.
- Ратушняк, О. Г. Формування маркетингової цінової політики підприємства з врахуванням психологічних ефектів сприйняття ціни [Електронний ресурс] / О. Г. Ратушняк, Л. Д. Глущенко // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 91-98. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.91.98.
- Ратушняк, О. Г. Формування маркетингової цінової політики підприємства з врахуванням психологічних ефектів сприйняття ціни [Текст] / О. Г. Ратушняк, Л. Д. Глущенко // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 91-98. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.91.98.
- Савчук, О. А. Використання продуктово-маркетингової програми у формуванні асортименту харчових підприємств [Текст] / О. А. Савчук, А. І. Пляскіна // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – № 1. – 87-94.
- Хижа, Н. М. Економічна сутність механізму ринкового ціноутворення в роздрібній торгівлі [Текст] / Н. М. Хижа // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – № 11. – С. 132-137.
- Чиж, В. Облікова інформація про витрати як основа цінових рішень на житлово-комунальні послуги [Текст] / В. Чиж // Бухгалтерський облік і аудит. – 2006. – № 3. – 32-36.
- Чудний, О. Законодавчі засади державної цінової політики та проблемні питання її реалізації в Україні [Текст] / О. Чудний // Економіка України. – 2005. – № 10. – 48-52.
- Шаркаді, Н. В. Цінова політика як інструмент реалізації ринкової стратегії банку [Текст] / Н. В. Шаркаді // Актуальні проблеми економіки. – 2004. – № 2. – 112-119.
|