Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
обслуговування сервісне, обслуживание сервисное
Документи:
- Wang, C.-C. Construct a service production model to pre-analyze the customer perceived value of service process [Текст] / C.-C. Wang, H.-C. Chuang // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 11. – С. 278-288.
- Борисова, О. О. Интеграция сервисной деятельности библиотеки в контексте формирования информационной среды образовательного учреждения : ( Опыт работы Приокского государственного университета) [Текст] / О. О. Борисова, Н. А. Степина // Научные и технические библиотеки. – 2016. – № 5. – С. 44-51.
- Шляхи підтримання працездатності радіоелектронної техніки радіотехнічних військ у післягарантійний період [Текст] / Г. Г. Камалтинов, В. О. Тютюнник, О. В. Бєлавін, О. В. Шкнай // Озброєння та військова техніка. – 2022. – № 4. – С. 49-55.
- Крещенецький, В. Л. Підвищення ефективності фірмового обслуговування автомобілів [Текст] / В. Л. Крещенецький, В. М. Ребедайло, М. О. Бишко // Матеріали VI міжнародної науково-практичної конференції "Сучасні технології та перспективи розвитку автомобільного транспорту", 21-23 жовтня 2013 року / МОН України, ВНТУ, ЖДТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2013. – С. 168-170.
- Шаля, О. Г. Підвищення конкурентоспроможності пасажирських перевезень за рахунок покращення сервісного обслуговування [Текст] / О. Г. Шаля // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 3. – 98-102.
- Современный подход к сервисному обслуживанию и подготовке персонала для работы на станках с системами ЧПУ SINUMERIK [Текст] // Мир техники и технологий. – 2004. – № 10. – 34-35.
|