Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
самоосвіта, самообразование
Підтеми:
Документи:
- Айзенберг, А. Я. Самообразование: история, теория и современные проблемы [Текст] : Учеб.пособие для вузов / А. Я. Айзенберг. – М. : Высш.шк., 1986. – 128с.
- Андрущенко, В. Філософія неформальної освіти: проблеми та перспективи розвитку [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2013. – № 4. – С. 5-9.
- Береза, В. Політична освіта і самоосвіта як фактори політичної соціалізації особистості [Текст] / В. Береза // Вища освіта України. – 2015. – № 1. – С. 58-64.
- Зіньковський, Ю. Імператив трансформації сучасної освітньої парадигми [Текст] / Ю. Зіньковський, Г. Мірських // Вища школа. – 2010. – № 3-4. – С. 36-43.
- Зязюн, Л. Самоосвіта і самовиховання в дослідженнях французьких теоретиків педагогіки [Текст] / Л. Зязюн // Вища освіта України. – 2005. – № 4. – 45-50.
- Капран, С. Самоосвітня діяльність - ефективний чинник професійної підготовки майбутніх організаторів діловодства у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації [Текст] / С. Капран // Вимірювальна техніка та метрологія : міжвідомчий науково-технічний збірник / МОН України. – Львів : Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2013. – Вип. 74. – С. 140-144.
- Каушан, Т. М. Неперервна самоосвіта викладачів як складова системи самоосвіти у вищому навчальному закладі [Текст] / Т. М. Каушан // Проблеми освіти. – 2007. – Вип.47. – 55-59.
- Князева, М. Л. Ключ к самосозиданию [Текст] / М. Л. Князева. – М. : Мол.гвардия, 1990. – 255с : ил. – (Эврика). – Библиогр.: с.253. – ISBN 5-235-00802-2.
- Козырева, И. В. Начинаем изучать немецкий язык [Текст] : Пособие для самообразования.Учебное пособие / И. В. Козырева, О. Г. Козьмин. – М. : Высш. школа, 1988. – 272с. – ISBN 6-06-001235-2.
- Кулик, Є. Дидактична характеристика процесу самоосвіти [Текст] / Є. Кулик // Вища освіта України. – 2006. – № 1. – 102-107.
- Курінський, В. О. Самоосвітні роздуми [Текст] / В. О. Курінський. – К. : Знання, 1991. – 48с. – (Сер.5 "ВДК: Вдумливим, допитливим, кмитливим"; N 11).
- Любивий, Я. В. Революція в освіті та інтенсифікація самосвідомості соціальних мереж [Текст] / Я. В. Любивий // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів ІII Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 28-29 вересня 2016 року / МОНМС України, ВНТУ, Новий університет Лісабону, Люблінська політехніка. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – С. 175-177.
- Повторева, С. М. Просвещенность и самосовершенствование в конфуцианстве [Текст] / С. М. Повторева // Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 1-2 жовтня 2020 року / МОН України, ВНТУ, Люблінська політехніка. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – С. 153-155.
- Привалов, Н. С. Информационная компетентность преподавателя вуза в условиях обновления образования [Текст] / Н. С. Привалов // НТБ. – 2005. – № 6. – С. 25-30.
- Усик, С. Сомоосвіта педагога - запорука педагогічної творчості [Текст] / С. Усик, Л. Богданович // Безпека життєдіяльності. – 2018. – № 8. – С. 21.
- Штовба, С. Д. Тестовий дистанційний контроль знань студентів з урахуванням самооцінки впевненості [Текст] / С. Д. Штовба, О. Д. Панкевич, М. О. Філінюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2011. – № 2. – С. 200-203.
|