Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
сегментування ринку, сегментирование рынка
Документи:
- Закрижевська, І. В. Методичний підхід до формування маркетингової стратегії просування продукції на нові ринки [Текст] / І. В. Закрижевська, Т. І. Каткова, В. Л. Карпенко // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 4. – С. 160-172. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.4.160.172.
- Закрижевська, І. В. Методичний підхід до формування маркетингової стратегії просування продукції на нові ринки [Електронний ресурс] / І. В. Закрижевська, Т. І. Каткова, В. Л. Карпенко // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 4. – С. 160-172. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.4.160.172.
- Пан, Л. В. Особливості сегментування ринку легкових автомобілів в Україні [Текст] / Л. В. Пан // ІV міжнародна науково-практична конференція "Сучасні технології та перспективи розвитку автомобільного транспорту", 24-26 жовтня 2011 року : збірник тез доповідей / МОНМС України, ВНТУ, ЖДТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2011. – С. 60.
|