Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
сегмент ринку
Документи:
- Боровська, Т. М. Моделювання розвитку підприємства "на фоні" підприємств і споживачів сегменту ринку [Текст] / Т. М. Боровська, І. С. Колесник, В. А. Северілов // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2009. – № 1. – С. 21-27.
- Долгополова, О. В. Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки [Текст] / О. В. Долгополова // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 11. – 54-60.
- Мізюк, Б. М. Оцінювання ринкової частки торговельного підприємства за коефіцієнтом його конкурентоспроможності [Текст] / Б. М. Мізюк, І. І. Тучковська // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 7. – С. 125-130.
- Пан, Л. В. Особливості сегментування ринку легкових автомобілів в Україні [Текст] / Л. В. Пан // ІV міжнародна науково-практична конференція "Сучасні технології та перспективи розвитку автомобільного транспорту", 24-26 жовтня 2011 року : збірник тез доповідей / МОНМС України, ВНТУ, ЖДТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2011. – С. 60.
- Попова, Л. О. Кластеризація ринку продуктів швидкого приготування з урахуванням чинника динаміки [Текст] / Л. О. Попова, Т. Л. Мітяєва // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – № 11. – С. 440-447.
|