Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
стратегія підприємства
Документи:
- Алимов, О. М. Балансування стратегій в стратегічному наборі підприємства [Текст] / О. М. Алимов, І. А. Ігнатієва // Актуальні проблеми економіки. – 2005. – № 7. – 109-115.
- Балан, В. Г. Портфельний аналіз у формуванні конкурентних стратегій підприємства [Текст] / В. Г. Балан, М. В. Ситницький // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 5. – С. 141-148.
- Березін, О. В. Стратегія підприємства [Текст] : навчальний посібник / О. В. Березін, М. Г. Безпарточний. – К. : Ліра-К, 2010. – 224 с. – ISBN 978-966-2174-02-1 : 40,00 грн.
- Буднік, М. М. Стратегічне управління [Текст] : навчальний посібник / М. М. Буднік, Г. С. Невертій, Н. М. Курилова ; КНТЕУ, ХТЕІ КНТЕУ. – Київ : Кондор, 2020. – 292 с. – ISBN 978-617-7841-34-9 : 300,00 грн.
- Возіянова, Н. Ю. Цілепокладання у розвитку торговельних структур [Текст] / Н. Ю. Возіянова // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 11. – С. 49-62.
- Гавкалова, Н. Л. Інноваційна роль менеджменту персоналом в процесі формування стратегії підприємства [Текст] / Н. Л. Гавкалова // Проблеми науки. – 2006. – № 4. – 16-22.
- Гриценко, Л. Л. Збалансована система показників як інструмент оцінювання стратегії підприємства [Текст] / Л. Л. Гриценко // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 3. – С. 161-167.
- Гудзь, Ю. Ф. Етапи формування маркетингової стратегії підприємства [Текст] / Ю. Ф. Гудзь, Ю. О. Джерелюк, Ю. В. Кравчик // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 197-203. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.197.203.
- Гудзь, Ю. Ф. Етапи формування маркетингової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / Ю. Ф. Гудзь, Ю. О. Джерелюк, Ю. В. Кравчик // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 197-203. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.197.203.
- Дубинська, О. С. Сутність і особливості поняття "криза" в організаційно-виробничій сфері підприємства [Текст] / О. С. Дубинська // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 4. – С. 102-108.
- Загородній, А. Г. Методичний підхід до вибору інноваційної стратегії підприємства [Текст] / А. Г. Загородній, В. М. Чубай // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 6. – С. 95-100.
- Карачина, Н. П. Концептуалізація взаємозв'язку та взаємообумовленості категорій "економічна поведінка" та "стратегія" підприємств [Текст] / Н. П. Карачина // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 275-282.
- Карачина, Н. П. Удосконалення процесу формування економічної поведінки підприємств [Текст] / Н. П. Карачина // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 285-290.
- Клімова, О. І. Методика проведення аналізу стратегічного розвитку підприємства [Текст] / О. І. Клімова // Економіка та держава. – 2008. – № 4. – С. 54-58.
- Коваль, З. О. Оцінювання ефективності стратегії підприємства методами сценарного аналізу [Текст] / З. О. Коваль // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. – 2020. – Vol. 2, № 2. – С. 43-52.
- Коваль, З. О. Оцінювання стратегії підприємства методом теорії ігор [Текст] / З. О. Коваль // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. – 2021. – Vol. 3, № 2. – С.47-55.
- Ковтун, О. Стратегічні альтернативи для бізнесу та конкуренція в сучасній економіці [Текст] / О. Ковтун // Економіка України. – 2012. – № 6. – С. 54-65.
- Ковтун, О. І. Інноваційні стратегії підприємтв: теоретико-методологічні засади [Текст] / О. І. Ковтун // Економіка України. – 2013. – № 4. – С. 44-56.
- Ковтун, О. І. Про методологію формування стратегії підприємства [Текст] / О. І. Ковтун // Економіка України. – 2014. – № 9. – С. 19-34.
- Ковтун, О. І. Стратегія підприємства [Текст] : навчальний посібник / О. І. Ковтун. – 3-тє вид., оновлене і допов. – Львів : Новий світ 2000, 2016. – 324 с. – (Вища освіта в Україні). – ISBN 966-7827-71-2 : 100,00 грн.
- Козак, І. М. Взаємодія логістики та маркетингу в стратегії підприємств за трансформації економіки [Текст] / І. М. Козак // Проблеми науки. – 2006. – № 2. – 45-51.
- Косар, Н. С. Заходи соціально відповідального бізнесу в реалізації концепції маркетингу цінності [Текст] / Н. С. Косар, Я. І. Яричевська // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. – 2021. – Vol. 3, № 1. – С.24-38.
- Ребенок, А. В. Управління інвестиційним проектом як інструментом реалізації стратегії підприємства [Текст] / А. В. Ребенок // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – № 1. – С. 154-159.
- Ребенок, А. В. Вибір стратегії конкуренції промислового підприємства [Текст] / А. В. Ребенок // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 11. – С. 123-130.
- Самофалова, М. О. Особливості кадрової політики на підприємстві [Текст] / М. О. Самофалова, Т. С. Костюк // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2017), 15-24 березня 2017 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2017. – Т. 3. – С. 2491-2493.
- Селівестрова, Л. С. Шляхи формування ефективної стратегії підприємства [Текст] / Л. С. Селівестрова // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – № 7. – С. 133-136.
- Шпилик, С. В. Процес формування конкурентної стратегії на прикладі видавництва "Підручники & посібники" [Текст] / С. В. Шпилик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 657 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етепи становлення і проблеми розвитку. – С. 124-131.
|