Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
соціологія
Підтеми:
Документи:
- Андреєва, Т. Статус щодо куріння очима самої людини та членів її родини : методи оцінювання [Текст] / Т. Андреєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2011. – № 1. – С. 116-126.
- Арсеенко, А. Що таке неолібералізм у контексті сучасної "економікс" та економіки [Текст] / А. Арсеенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2011. – № 2. – С. 78-107.
- Арсеєнко, А. Глобалізація як вона є на порозі ХХІ століття [Текст] / А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2010. – № 4. – С. 114-137.
- Баліч, Н. Соціальні практики та їхня роль у сучасному суспільстві [Текст] / Н. Баліч // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2013. – № 4. – С. 69-79.
- Барановський, М. Соціально-правова система запобігання злочинності: концептуальні засади закону [Текст] / М. Барановський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2013. – № 4. – С. 79-96.
- Барвінський, А. О. Соціологія [Текст] : курс лекцій / А. О. Барвінський. – К. : Центр навчальної літератури, 2005. – 328 с. – ISBN 966-8365-96-8 : 27,23 грн.
- Батаєва, К. Гендерна візуальність сучасної реклами [Текст] / К. Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2010. – № 3. – С. 136-153.
- Батаєва, К. Проблема церковно-державних відносин у соціології релігії М.Драгоманова [Текст] / К. Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2015. – № 2. – С. 164-175.
- Батаєва, К. Соціальна феноменологія кіберкомунікації [Текст] / К. Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2011. – № 1. – С. 52-66.
- Бевзенко, Л. Культурна регуляція соціальної поведінки в ситуації нестабільності : на прикладі практик успіху [Текст] / Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2012. – № 2. – С.98-120.
- Бевзенко, Л. Самоорганізаційна парадигма і проблемне поле соціології [Текст] / Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2001. – № 1. – 113-126.
- Богдан, О. Що варто знати про соціологію та соціальні дослідження? [Текст] : посібник-довідник / О. Богдан. – Київ : Дух і літера, 2015. – 380 с. – ISBN 978-966-378-417-5 : 45,00 грн.
- Булатевич, М. Причини та особливості виникнення модерного громадянського суспільства: версія Імануїла Валерстайна [Текст] / М. Булатевич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2016. – № 3. – С. 128-140.
- Бурлачук, В. "Віднесення до цінності", смисл і соціальна зміна [Текст] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2001. – № 3. – 100-110.
- Бурлачук, В. Громадська думка і розмова [Текст] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2012. – № 4. – С. 87-102.
- Бурлачук, В. Держава як витвір мистецтва [Текст] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2014. – № 3. – С. 104-115.
- Бурлачук, В. Ідеологія і жаргон [Текст] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2011. – № 4. – С. 219-221.
- Буткалюк, В. Праця у XXI столітті: виклики постфордизму / неолібералізму і становище трудящих у сучасному глобальному світі [Текст] / В. Буткалюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2021. – № 1. – С. 60-82.
- Буткалюк, В. Якість трудового життя як складова якості життя [Текст] / В. Буткалюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2010. – № 4. – С. 138-151.
- Валерстайн, І. Інтелектуали за доби переходу [Текст] / І. Валерстайн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2002. – № 3. – 42-56.
- Вебер, М. Протестантська етика і дух капіталізму [Текст] : Пер. з нім / М. Вебер. – К. : Основи, 1994. – 261 с. – ISBN 5-7707-5612-8.
- Вишняк, О. Регіональні моделі масової історичної свідомості в соціальному вимірі [Текст] / О. Вишняк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2016. – № 2. – С. 39-63.
- Гавриленко, І. Мережа суспільство як поняття, образ та історична перспектива [Текст] / І. Гавриленко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2012. – № 1. – С.62-81.
- Гентшель, Г. Аспекти використання мов у центральних регіонах України [Текст] / Г. Гентшель, П. Целер // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2016. – № 4. – С. 142-164.
- Глебова, Н. Підходи та структура соціологічного дослідження соціальної компетентності: на прикладі дослідження фахівців водного транспорту [Текст] / Н. Глебова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2018. – № 3. – С. 147-168.
- Головаха-Хікс, І. На межі соціології і фольклористики: Роль "Первісного громадянства" Катерини Грушевської в розвитку соціогуманитарної науки в Україні [Текст] / І. Головаха-Хікс // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2011. – № 4. – С. 177-186.
- Давидов, П. Г. Морально-правовий конформізм та соціальна аномія як форми деформації свідомості [Текст] / П. Г. Давидов // Наука. Релігія. Суспільство. – 2005. – № 3. – 200-206.
- Девіс, Т. Неформальність і виживання в зоні ядерного враження в Україні : існування з ризиками Чернобиля [Текст] / Т. Девіс, А. Полесьє // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2015. – № 3. – С. 39-59.
- Дембіцький, С. Конструювання, валідизація та інтерпретація соціологічного тексту"Типи політичної культури- II" [Текст] / С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2018. – № 1. – С. 25-46.
- Дембіцький, С. Соціологічні тести: сутність і валідизація [Текст] / С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2016. – № 3. – С. 140-156.
- Дембіцький, С. Сучасні техніки управління даними соціальних досліджень [Текст] / С. Дембіцький, Т. Любива // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2015. – № 3. – С. 125-147.
- Демків, О. Соціальний капітал українського суспільства : сильні та слабкі капіталогенерувальні структури [Текст] / О. Демків // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2012. – № 4. – С. 3-22.
- Домаранська, А. Соціокультурний вимір соціальної стратифікації українського суспільства [Текст] / А. Домаранська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2015. – № 2. – С. 52-70.
- Єлейко, М. Деприваційний підхід до соціального самопочуття населення [Текст] / М. Єлейко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2011. – № 1. – С. 127-146.
- Єлейко, М. Просторово-часова модель дослідження соціального самопочуття [Текст] / М. Єлейко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2013. – № 3. – С. 94-124.
- Жоль, К. К. Соціологія [Текст] : навчальний посібник для студентів внз / К. К. Жоль. – К. : "Либідь", 2005. – 440 с. – ISBN 966-06-0364-9.
- Заборовський, В. Еволюція соціальної структури: перспектива генерацій [Текст] / В. Заборовський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2005. – № 1. – 8-36.
- Загороднюк, Т. Трансформація російського та українського суспільства у концепціях Т.І.Заславської та Н.В.Паніної: порівняльний аналіз [Текст] / Т. Загороднюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2013. – № 2. – С. 73-89.
- Зарапіна, Ю. Е. Дефініційні засади соціальної структури суспільства в умовах глобалізації [Текст] / Ю. Е. Зарапіна // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 3. – С. 201-208.
- Соціологічна думка України [Текст] : навч. посібник / М. В. Захарченко, В. Ф. Бурлачук, М. О. Молчанов, В. П. Степаненко. – К. : Заповіт, 1996. – 423 с. – ISBN 5-7707-1076-4.
- Захарченко, М. В. Історія соціологіі [Текст] : Від античності до початку ХХ ст: Навч.посібник / М. В. Захарченко, О. І. Погорілий. – K. : Либідь, 1993. – 336 с. – ISBN 5-325-00191-4.
- Казаков, В. Модель "загасаючого" конфлікту [Текст] / В. Казаков // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2001. – № 1. – 42-48.
- Казаков, В. Модель "загасаючого" конфлікту [Текст] / В. Казаков // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2001. – № 1. – 42-48.
- Костенко, Н. З приводу спостереження за примхами культури [Текст] / Н. Костенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2014. – № 4. – С. 113-133.
- Костенко, Н. Публічне і приватне: реконфігурація взаємодій у громадянському акті [Текст] / Н. Костенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2019. – № 2. – С. 53-70.
- Костенко, Н. Новини часів війни й виборів [Текст] / Н. Костенко, С. Макеєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2015. – № 2. – С. 3-24.
- Кутуєв, П. Порівняльно-історична соціологія націоналізму та модернізації: дослідницька програма Романа Шпорлюка [Текст] / П. Кутуєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2003. – № 3. – 57-73.
- Кухта, М. Люди похилого віку очима експертів : труднощі та шляхи подолання життєвих негараздів [Текст] / М. Кухта // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2015. – № 4. – С. 119-133.
- Куценко, В. Гуманітарний аспект економічного реформування в Україні [Текст] / В. Куценко // Економіка України. – 2000. – № 10. – 67-72.
- Куценко, О. Соціологія: рольова модель на шляху між екстримами [Текст] / О. Куценко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2019. – № 4. – С. 147-158.
1
2
3
4
5
|