Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
ринок міжнародний, рынок международный
Документи:
- Momcilo, Rjordjevic How Companies enter international markets: presentation and analysis of the empirical research [Текст] / R. Momcilo, S. Srdjan, M. Veljko // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 7. – С. 331-342.
- Root, F. R. Entry Strategies for International Markets [Текст] / F. R. Root. – Lexington : Lexington Books, 1987. – 269s. – ISBN 0-669-13702-2.
- Ural, T. Role of innovation capability and appropriability regime in internationalization: empirical evidence from Turkish firms [Текст] / T. Ural, S. K. Acaravci // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 2. – С. 439-449.
- Герасименко, Г. О. Характеристика та нанліз стану зовнішьоекономічної діяльності підприємств легкої промисловості України [Текст] / Г. О. Герасименко, Ю. В. Гончаров // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – № 3. – С. 69-78.
- Загородний, А. Г. Комерціалізація на міжнародних ринках результатів науково-технічної діяльності [Текст] / А. Г. Загородний // Проблеми науки. – 2006. – № 10. – 29-35.
- Калашніков, В. Німецький технічний факультет - крок в європейську систему освіти та на міжнародний ринок праці: [Факультет в ДонНТУ] [Текст] / В. Калашніков // Вища школа. – 2006. – № 2. – 49-52.
- Касьянов, Я. А. Україна як суб'єкт міжнародного інвестиційного ринку [Текст] / Я. А. Касьянов // Проблеми науки. – 2007. – № 12. – 32-36.
- Лютак, О. М. Тенденції сучасної транснаціоналізації туристичної індустрії в умовах глобалізації [Текст] / О. М. Лютак // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 10. – С. 8-16.
- Лютий, І. О. Проблеми розвитку сучасного міжнародного ринку та інтеграційний курс України [Текст] / І. О. Лютий, В. І. Міщенко // Фінанси України. – 2006. – № 5. – 21-31.
- Мукан, О. В. Концепцуальні засади оцінювання конкурентоспроможності підприємства в умовах виходу на нові міжнародні ринки [Текст] / О. В. Мукан, А. М. Шарук // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. – 2021. – Vol. 3, № 2. – С. 91-98.
- Осаволюк, С. Чинники впливу глобалізації на стабільність міжнародного фінансового ринку [Текст] / С. Осаволюк // Економіка України. – 2003. – № 12. – 15-18.
- Петленко, Ю. В. Особливості маркетингу військових технологій [Текст] / Ю. В. Петленко, Б. П. Щеглюк // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – № 10. – С. 101-110.
- Правик, Ю. Формування експортних цін України на міжнародному ринку [Текст] / Ю. Правик // Пульсар. – 2001. – № 12. – 60-63.
- Циганов, С. А. Розвиток штучного інтелекту: еволюційні процеси на міжнародному фінансовому ринку [Текст] / С. А. Циганов, В. В. Апалькова // Фінанси України. – 2018. – № 8. – С. 20-31.
- Чибіскова, Г. С. Виникнення міжнародних ринків біопалива: можливості для України [Текст] / Г. С. Чибіскова // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – 5(71). – 32-40.
- Ясинська, Н. Шеремета Р.: "Поведінка однієї людини впливає на всю макроекономіку" [Текст] / Н. Ясинська // День. – 2019. – 19 червня (№ 106). – С. 8-9.
|