Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
ринок збуту, рынок сбыта
Документи:
- Власюк, О. С. ФІнансові аспекти розширення ринку збуту та стимулювання розвитку внутрішнього ринку в умовах запровадження зони вільної торгівлі з ЄС [Текст] / О. С. Власюк // Фінанси України. – 2014. – № 4. – С. 46-60.
- Гольцев, Д. Г. Модель позиционного маркетинга рынка сбыта качественных товаров [Текст] / Д. Г. Гольцев // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 2. – С. 61-68.
- Джефкінс, Ф. Реклама [Текст] = Advertising : практичний посібник / Ф. Джефкінс ; допов. і ред. Д. Ядіна. – 2-ге укр. видання, випр. і допов / переклад з 4-го англ. видання. – Київ : Знання, 2008. – 565 с. – ISBN 978-966-346-459-6 : 95,00 грн.
- Железняк, О. О. Використання гравітаційних моделей в економічних дослідженнях [Текст] / О. О. Железняк, Л. М. Олещенко // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 11. – С. 269-278.
- Ларіна, Р. Р. Оптимізація логістичної діяльності на засаді визначення потенціалу регіонального ринку збуту [Текст] / Р. Р. Ларіна // Проблеми науки. – 2006. – № 8. – 40-43.
- Мних, О. Б. Якісні зміни ринкового та інвестиційного середовища вітчизняних підприємств і маркетингові проблеми розвитку їхньої діяльності на внутрішньому і закордонних ринках збуту [Текст] / О. Б. Мних // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Логістика / МОН України. – Львів : НУ "Львівська політехніка", 2016. – № 846. – С. 204-213.
- Пилипчук, В. П. Діагностика товарного ринку в умовах глобалізації вітчизняного бізнесу [Текст] / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков, І. М. Івасько // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Логістика / МОН України. – Львів : НУ "Львівська політехніка", 2016. – № 846. – С. 132-141.
|